خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

باید به صورت جدی با مواردی که احتمال تبانی وجود دارد، برخورد کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۰۸۶

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: باید به صورت جدی با مسئله قاچاق کالا و آن جایی که احتمال تبانی وجود دارد، برخورد کنیم.

به گزارش ایسنا ایلنا، حجت الاسلام  شکرالله بهرامی در اولین جلسه عمومی با کارکنان این سازمان در سال جدید با اشاره به تدبیر مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال با عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» با تاکید بر سهم تشکیلات قضایی در این خصوص، گفت: باید به صورت جدی با مساله قاچاق کالا و آن جایی که احتمال تبانی وجود دارد، برخورد کنیم.

او خاطر نشان کرد: استان‌های مرزی که بیشتر درگیر این موضوع هستند باید این موضوع را در دستور کار خویش قرار دهند و معاونت قضایی و حقوقی سازمان  نیز در بحث پیشگیری از وقوع جرم در این استان ها برنامه ریزی خاص داشته باشد.

او گفت: مقام معظم رهبری در طلیعه سال در مشهد مقدس فرمودند که آمار بالایی در خصوص قاچاق کالا به کشور مطرح می شود و ایشان برخورد قاطع و اساسی با این پدیده بسیار مخرب را در گروی مبارزه با باندهای قاچاق دانستند.

بهرامی با بیان اینکه امروز دشمن با تمام توان کمر به نابودی کشور بسته است و اگر بر عزت اسلامی خود تکیه نکنیم و به مبانی صحیح امام پایبند نباشیم، آسیب خواهیم دید، افزود: امروز ما می بینیم که دشمن علی‌رغم وعده‌های خویش، تحریم ها را سخت و سخت‌تر می کند و در فضای مجازی نیز سعی در نابود کردن اخلاق و اعتقادات جامعه دارد؛  لذا همه همّ و غم خود را باید در این جهت بگذاریم که به مبانی امام که برگرفته از فقه و فقاهت اسلام، قرآن و مبانی اهل بیت است، محکم چنگ بزنیم.

او تاکید کرد: امروز به لطف خداوند متعال، جمهوری اسلامی ایران در یمن، بحرین، عراق، سوریه و لبنان و در جهان اسلام حرف برای گفتن دارد و نفوذ کلام دارد و اسلام روز به روز در حال پیشرفت است و مکتب تشیع نیز به لطف خدا اقتدار خود را ثابت می کند.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح در ادامه سخنان خویش با بیان اینکه پرونده های مهم نباید دچار اطاله دادرسی شوند، گفت: روسا و دادستان های نظامی سراسر کشور باید به صورت جدی بر چگونگی رسیدگی به پرونده‌های مهم  نظارت و پیگیری کنند و نگذارند این پرونده‌ها دچار اطاله دادرسی شوند.

بهرامی با تاکید بر اینکه خدمت به مردم باید صادقانه و مخلصانه باشد، گفت: خدمت به مردم نباید برای مزد و پاداش باشد بلکه جلب رضای الهی باید در اولویت باشد؛ زیرا ارزش و قیمت خدمت به خلق خدا بیشتر از این پاداش و دستمزد ها است.

او اظهار داشت: همه ما باید به مسائل فرهنگی توجه داشته باشیم چون این مسائل اساس کار ماست و امور فرهنگی سازمان باید برنامه ریزی منظمی برای کل کشور داشته باشد.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح با تاکید بر اهمیت به امر سربازان در سازمان، گفت: دو سال خدمت سربازی زمان بسیار خوبی است که ما بتوانیم برای سربازانی که در این جا خدمت می کنند برنامه داشته باشیم و نسبت به امور معنوی آنها نیز اهتمام جدی داشته باشیم.

او ضمن تبریک سال نو به همه کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح سراسر کشور از زحمات آنان در سال گذشته تقدیر کرد و گفت: امیدوارم در سال جدید که همراه با شروع ماه پربرکت رجب آغاز شده با قوت و قدرت بیشتر در رسیدگی به کار مردم و اموری که به ما محول می شود موفق باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز