خبرگزاری کار ایران

با حضور در حرم بنیانگذار انقلاب؛

اعضای شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با آرمان های امام خمینی(ره) تجدید بیعت کردند

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۱۶۵

اعضای شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با حضور در مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی با آرمان های امام خمینی(ره) تجدید بیعت کردند.

به گزارش ایلنا، اعضای شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی عصر امروز چهارشنبه برای تجدید بیعت با آرمان های امام خمینی(ره) بنیاگذار جمهوری اسلامی در حرم مطهر حضرت امام حضور یافتند.

حجت‌الاسلام رحیمیان رییس شورای مرکزی و سایر اعضا با حضور بر مزار امام راحل  با قرائت فاتحه‌ای ادای احترام کردند.

رحیمیان در این مراسم با اشاره به عظمت انقلاب اسلامی و نهضت حضرت امام اظهار داشت: امام بیش از 15 سال در تبعید و زندان بود و سختی ها را تحمل کرد تا انقلاب به پیروزی برسد و آرمان های تمام انبیا و اسلام و دین خدا برای اولین بار از طریق جمهوری اسلامی حاکم شد.

او خطاب به حضرت امام گفت: ما آمده ایم تا پیمان ببندیم که تا آخرین قطره خون در راه شما و اسلام نابی که احیا کردید خواهیم بود و از این آرمان دفاع خواهیم کرد و پیام‌تان را به نسل‌های آینده خواهیم رساند.

رییس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی افزود: تلاش می‌کنیم دولتی شکل بگیرد که با همه وجود راه امام را ادامه دهد و ساده زیست باشد و مقابل مستکبرین و ظالمین سر سوزنی کوتاه نیاید.

او تاکید کرد : ما با تمام وجود تلاش می‌کنیم دولتی سرکار بیایید که میراث امام را که همان انقلاب اسلامی و نظام اسلامی است حفاظت و احیا کند.

رحیمیان با بیان اینکه امام هرچه داشت از بندگی و اخلاص بود،  گفت: ما راه امام را ادامه خواهیم داد و برای خدا کار می‌کنیم چراکه اگر کار برای خدا باشد حتما موفق است و امام هم با دست خالی نهضت خود را آغاز کرد.

رییس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب تصریح کرد: برای تحقق اسلام ناب محمدی و خدمت به مردم تلاش کرد و بزرگترین مزیت امام این بود که دغدغه مردم داشت و خود را خادم آنها می دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز