خبرگزاری کار ایران

زاکانی:

در دو دولت اخیر برای مبارزه با فساد به دادگاه رفتم

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۲۷۷

زاکانی گفت: در دو دولت اخیر در زمینه مبارزه با فساد به دادگاه رفتم و هر بار تبرئه شدم به دلیل اینکه حق را بیان می‌کردم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علیرضا زاکانی در مجمع عمومی جبهه مردمی گفت: باید در انقلاب سوم، ایرانی بر مکتب امام بسازیم و ایرانی بسازیم که بر منظومه فکری امام و رهبری حرکت کند.

او افزود: اقتصاد فوریت اول کشور ما است چراکه بعد از ۳۷ سال هنوز شعار سال از سوی رهبری  است. بیش از ۶۰ درصد شعار سال‌ها به شعار اقتصادی اختصاص داده شده  است.

زاکانی تصریح کرد: مسئولان در کشور فرهنگ جهاد و شهادت را فراموش کرده‌اند و با دعوت به برنامه توسعه غرب برنامه‌ها را نوشته‌اند و شش برنامه بر پایه اقتصاد تنظیم شده  که با دعوت به توسعه غربی برنامه را نوشتند و بی توجه به سیاست‌های اسلام و رهبری بودند و کار رابه جایی بردند که ما امروز به آن گرفتاریم.  

او گفت: اولین مانع در کشور فساد است. در دو دولت اخیر در زمینه مبارزه با فساد به دادگاه رفتم و هر بار تبرئه شدم  به دلیل اینکه حق را بیان می‌کردم. امروز مبارزه با فساد همت می‌خواهد و باید کسانی باشند که خود را هزینه کنند. رییس‌جمهور باید بگوید که چرا دست مفسدان را باز گذاشته است تا اموال عمومی را غارت کنند. باید در برابر فساد قیام  و در این مسیر ایستادگی کرد .

زاکانی با بیان اینکه امروز کشور نیاز به اقدام اصلاح‌گرایانه دارد، گفت: راه عبور از رکود توجه به منابع داخلی است نه سرمایه‌گذاری خارجی. دستگاه دیپلماسی خارجی باید تغییر رویه دهد و در کنار رایزن فرهنگی رایزن اقتصادی داشته باشد. در کشور ما کار برای عده‌ای وجود ندارد  و معتقدم عبور از رکود میسر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز