خبرگزاری کار ایران

چمران در جمع خبرنگاران:

۵ نامزد نهایی جمنا با یکدیگر رقابت نمی‌کنند

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۳۳۶

رییس شورای شهر تهران گفت: ۵ نامزد نهایی جبهه مردمی تا آخر و حتی در مناظره‌ها همدیگر را حمایت خواهند کرد و رقابتی بین‌شان نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، مهدی چمران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه این نامزدها تعهد کتبی و اخلاقی داده‌اند که از نامزد نهایی جبهه مردمی حمایت کنند. این تمکین به سازوکار جبهه مردمی را هم به صورت کتبی و هم به صورت تعهد اخلاقی پذیرفته‌اند و وقتی به گزینه نهایی رسیدند، از فرد نهایی حمایت خواهند کرد.

او  در پیش‌بینی از میزان موفقیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب در انتخابات ریاست جمهوری گفت: کار ما پیش‌بینی نیست؛ وظیفه ما این است که وارد عرصه کار و تلاش شویم و هرآنچه که نیرو هست، همه مردم تلاش خود را بکنند و آنچه به صلاح‌مان باشد خداوند آن را رقم خواهد زد.

چمران اظهار داشت: چگونگی ادامه کار این ۵ نفر را ما در شورای مرکزی دنبال می‌کنیم و این ها معتقد هستند و حتی این را پذیرفته‌اند که در شرایطی که به یک نفر رسیدیم، بقیه به نفع او کنار بروند. این ۵ نفر با هم رقابت نمی‌کنند و تا زمان مناظره‌های انتخاباتی یکدیگر را همراهی می‌کنند.

او  افزود: حتی اگر در مناظره‌ها هم حضور داشته باشند،‌  ۵ نامزد جمنا همدیگر را حمایت خواهند کرد و این حمایت تا پایان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز