خبرگزاری کار ایران

موحدی کرمانی:

باید رییس‌جمهوری انتخاب کنیم که صددرصد مطیع رهبری باشد

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۳۵۴

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: باید رییس‌جمهوری انتخاب کنیم صد در صد مطیع رهبری باشد. همه می‌دانیم به هر مرحله عزت رسیدیم به برکت اطاعت از رهبری است. این رمز عزت ماست

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، آیت الله موحدی کرمانی در نشست جمنا گفت: خیلی خوشحالم از این توفیق که در خدمت شما هستم به شما عزیزان خیرمقدم می‌گویم دست به کاری زدید که بسیار ارزنده است در این مقطع زمانی این کار ارزنده است همه تلاش کردند تا این امکانات بدست آمد. این انقلاب هدیه بزرگ الهی است.

او با بیان اینکه مسئولیت‌ها باید در دست آدم‌های صالح باشد، گفت: اگر دست ناصالحان باشد انقلاب بر باد خواهد رفت. در مقاطع مختلف مردم به وظیفه خود عمل کردند در انتخابات مختلف با سرافرازی حضور داشتند اینک ما در آستانه دو انتخابات بزرگ هستیم. هر دو انتخابات مهم است وظیفه ما این است امانت را به اهلش بسپاریم ببینیم در بین تایید شدگان شورا نگهبان اصلح چه کسی است.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: اگر کسی بیمار باشد سعی می‌کند بهترین پزشک را انتخاب کند. شما نمایندگان این مردم هستید جمع شدید و ما هم در خدمت شما هستیم که مشخص کنیم اصلح کیست. برنامه ریزی خوبی شده و کاندیداهایی مشخص شده است.

او ادامه داد: این تشکل باید بماند و در هر مقطعی دقت کند ببیند چه وظیفه‌ای دارد و آن را انجام دهد. ان‌شاالله این تشکل طیبه خواهد بود اساس کلمه طیبه خدا این است که برای رسیدن به اهداف الهى باشد اگر اینطور باشد نابود شدنی نیست هر حرکتی اگر طیبه باشد، می‌ماند. هر سخن حقی هر تشکل حقی چون حق ماندنی است من فکر می‌کنم به خواست خدا این حرکت عظیم جبهه مردمی انقلاب اسلامی با اخلاص است و هدف شما این است به وظیفه خود عمل کرده و اصلح را انتخاب کنید.

آیت‌الله موحدی کرمانی تاکید کرد: باید رییس‌جمهوری انتخاب کنیم صد در صد مطیع رهبر باشد. همه می‌دانیم به هر مرحله عزت رسیدیم به برکت اطاعت از رهبری است. این رمز عزت ماست هرجا هم اگر آسیبی متوجه نظام شد بخاطر عدم توجه به سیاست رهبری بود . شرط اول این است که مطیع اسلام باشد و برای خدمت به مردم قدرت را قبول کند و معتقد باشد که باید به مردم کمک کند.

او گفت: مقام معظم رهبری در سال گذشته مساله اقتصادی مطرح کردند امسال هم همینطور. اینها چیزهایی است که باید رییس‌جمهور حل کند اهل تجملات نباشد باید بداند دشمن دشمن است، آمریکا دشمن است و به وعده های آمریکا اعتماد نکند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز