خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله امامی کاشانی در خطبه‌های نمازجمعه:

اقتصاد مقاومتی به کشور عزت و استقلال می‌دهد/ آمریکا به تروریست‌ها سلاح شیمیایی داده‌ است

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۵۲۳

خطیب موقت نماز جمعه تهران تاکید کرد: ملت روشن و بیدار ما روز انتخابات با حضور همگانی، وحدت ملی را در انتخابات به وجود می‌آورد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، آیت‌الله محمد امامی کاشانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با شعار تعیین شده امسال از سوی رهبری گفت: با اوضاع کنونی دنیا و مشکلات کشور، اقتصاد مقاومتی کشور را از مشکلات بیرون برده و به کشور عزت و استقلال می‌دهد و انسان را از وابستگی از دنیای استعمار نجات داده و دور می‌کند.

او با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند باور و ایمان است، اظهار داشت: انسان باید به اقتصاد، اشتغال و تولید با کیفیت داشته باشد. انسان باید از جلوگیری از قاچاق و واردات ایمان داشته باشد. اگر انسان در همه سطوح، چه در دستگاه‌های تقنینی، چه در دستگاه‌های قضایی و چه در دستگاه‌های اجرایی و چه در میان مردم ایمان داشته باشد و بداند که عزت و استقلالش در چیست، آنگاه نان حرام نمی‌خورد.

تولیت مدرسه عالی شهید مطهری ادامه داد: اگر انسان ایمان نداشت، به این مسائل بی‌اعتنایی می‌کند و کالای ناقصی به مردم می‌دهد و بعد از مدتی می‌گوید کجایش اشکال داشت

امامی کاشانی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی شعاری مربوط به عزت و استقلال کشور است، تصریح کرد: باید در مجلس انگیزه و ایمان مورد توجه قرار گیرد و قوانینی که به کار و تولید و اشتغال انگیزه می‌دهد، تصویب شود. قوانین ضد کار و قوانین نقض کار را برطرف کند. همه باید فکر کنند که بهترین قانون برای تصویب چیست که کشور نجات یابد.

او با انتقاد از تعطیلی‌های کثیر در کشور خاطرنشان کرد: چند روز آخر سال تعطیل، سیزده روز اول سال تعطیل. بجای اینکه بگوییم که سفر خوش گذشته است، باید گفت که خسته نباشید چراکه اینقدر بیکاری خسته‌کننده است. مجلس باید برای این تعطیلی‌ها فکری بکند. باید از این زمان استفاده کرد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به تحولات اخیر سوریه ابراز داشت: این آمریکا دیوانه است. این جنایت و حملات موشکی‌اش به سوریه دیوانه‌کننده است. سلاح‌های شیمیایی را در اختیار تروریست‌ها می‌گذارند. ارتش سوریه به تروریست‌ها حمله می‌کند آنگاه آنها می‌گویند که با سلاح شیمیایی حمله شده و به همراه سازمان ملل صدایشان درمی‌آید.

امامی کاشانی افزود: اینها چقدر پررو و دروغگو هستند. شما به تروریست‌ها سلاح شیمیایی داده‌اید و این تروریست‌ها را پرورش داده‌اید. شما این همه به اسرائیل و به عربستان در حمله به یمن کمک کرده‌اید.  

او با بیان اینکه با وجود عزت و استقلال ایران، دشمن به دنبال پیدا کردن نقطه ضعف است، عنوان کرد: اینکه مقام معظم رهبری گفتند که همه افراد باید حضور داشته باشند و با انسجام و وحدت در انتخابات حاضر شوند، این مسئله حدمت به اسلام و همین ملت است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: ملت روشن و بیدار ما روز انتخابات با حضور همگانی، وحدت ملی را  به دشمن نشان می‌دهد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز