خبرگزاری کار ایران

بیادی در گفت‌وگو با ایلنا:

جمنا شکست خورد/ جمنایی‌ها با قالب و عنوانی جدید در انتخابات شوراها ورود می‌کنند/٦٠ نفر را برای بررسی انتخاب کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۰۷۲

دبیرکل جمعیت آبادگران جوان خاطرنشان کرد: با اطلاعات حاصله و گزارش‌هاى رسیده از جلسات قطعا در انتخابات شورا نیز جمنا در قالب و عنوان دیگری حضور خواهد داشت و تاکنون جلساتی را برگزار و حدود ٦٠ نفر را انتخاب کرده‌اند و از میان آنان لیست مشخصی را برای انتخابات شوراها اعلام خواهند ‌کرد.

حسن بیادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره احتمال ائتلاف اصولگرایان در انتخابات شوراها گفت: معتقدم از آنجا که "جمنا" به دلیل اینکه نتوانسته تمامی احزاب و گروه‌های اصولگرا را با خود همراه کند در انتخابات ریاست جمهوری هم موفق نخواهد بود و نتیجه انتخابات شورا هم از این امر مستثنى نیست.

به ادعای بیادی جمنا از گروه‌های تمامیت‌خواهی تشکیل شده بود که خود را اصولگرا معرفی کردند.

او گفت: در حقیقت پشت‌پرده این‌ گروه‌ها کسانی هستند که خط و مسیر اصلی تفکرات جمنا را بصورت یکطرفه مشخص می‌کنند و گروه‌های دیگر اصولگرا حتی در انتخاب افراد هیچ نقشی ندارند.

نائب رییس دوره سوم شورای اسلامی شهر تهران افزود: این طیف از اصولگرایان از ابتدا هم قرار نبود در قالب جمنا وارد انتخابات شوراها شوند اما با اطلاعات حاصله و گزارش‌هاى رسیده از جلسات قطعا در انتخابات شورا نیز در قالب و عنوان دیگری حضور خواهند داشت و تاکنون جلساتی را برگزار و حدود ٦٠ نفر را انتخاب کرده و از میان آنان لیست مشخصی را برای انتخابات شوراها اعلام خواهند ‌کرد.

بیادی با تاکید براینکه در لیست منتسب به جمنا برای انتخابات شوراها حضور ندارد، گفت: معتقدم جمنا نه در انتخاب لیست شان توسط مردم و نه در ادامه فرآیند شورا در صورت پیروزى موفق نخواهند بود.

 دبیرکل جمعیت آبادگران جوان خاطرنشان کرد: معتقدم به دلیل اینکه انتخابات شوراها سیاسى نیست لیست‌های متعددی از سه گروه اصولگرا ، اصلاح‌طلب و مستقلین منتشر خواهد شد .

عضو سابق شوراى شهرتهران تاکید کرد: متاسفانه ساختار انتخاباتى کشور ما داراى نواقصى جدی است و تاکنون کسى در مجلس بدنبال رفع این معضلات و مشکلات نبوده و بجاى اینکه در جهت تقویت ساختار شوراهاى اسلامى شهر و روستا باشند متاسفانه در هر دوره مجلس شاهد تضعیف اختیارات وجایگاه این نهاد مقدس و مردمى بوده‌ایم شاهد این مدعا تصمیم جدید مجلس در کاهش اعضاى شوراها نسبت به دوره قبل می‌باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز