خبرگزاری کار ایران

با رای نمایندگان؛

مجلس از توضیحات وزیر نفت درباره روند استخدام فارغ‌التحصیلان قانع شد

کد خبر : ۴۷۶۲۲۵

نمایندگان مجلس شورای اسلامی، پس از قانع نشدن نماینده اصولگرای شاهین‌شهر از پاسخ‌های وزیر نفت در رابطه با روند استخدام نخبگان و فارغ‌التحصیلان دانشکده صنعت نفت، سوال حاجی‌دلیگانی از زنگنه را وارد ندانستند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی از پاسخ‌های وزیر نفت به سوال نماینده اصولگرای شاهین‌شهر، میمه و برخوار درباره تعهدات این وزارتخانه برای استخدامی دانشجویان رتبه الف فارغ‌التحصیلان دانشکده صنعت نفت قانع شدند.

این درحالی بود که دقایقی پیش از آن نیز نمایندگان مجلس توضیحات وزیر نفت در پاسخ به سوال دیگر حسینعلی حاجی دلیگانی درباره قراردادهای نفتی قانع شده بوده و سوال این نماینده اصولگرا را وارد نداستند.

با این همه، پس از پایان توضیحات وزیر نفت به دومین سوال حاجی دلیگانی که به نیابت از تعداد دیگری از نمایندگان مطرح شد، این نماینده اصولگرای شاهین‌شهر، میمه و برخوار تاکید کرد که از توضیحات زنگنه قانع نشده و خواستار رای‌گیری در صحن علنی شد و مسعود پزشکیان که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت، این سوال را به رای گذاشت که در نهایت با وارد بودن سوال با رای مخالف نمایندگان حاضر در صحن روبرو شد.

بر این اساس مجلس درباره سوال نماینده شاهین‌شهر از وزیر نفت درباره تعهدات این وزارتخانه به استخدام نخبگان و دانشجویان رتبه الف فارغ‌التحصیل دانشکده صنعت نفت رای‌گیری کرد که در نهایت نمایندگان مجلس با ۸۳ رای موافق، ۹۸ رای مخالف و ۶ رای ممتنع از مجموع ۲۲۶ نماینده حاضر سوال را وارد ندانسته و اعلام کردند که از پاسخ‌های وزیر قانع شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز