خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام ابراهیمی در گفت‌وگو با ایلنا:

برای رسیدن به لیست واحد در انتخابات شوراها تلاش می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۳۱۲

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: شوراها یکی از حساس‌ترین بخش‌های کشور است از همین‌رو قطعا اصولگراها نسبت به آن بی‌تفاوت نیستند و تقسیم کاری نیز در این باره صورت گرفته و قرار است برخی جریانات پیگیر امر شوراها باشند و طبعیتا ما منتظر یک لیست واحد هستیم.

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی درگفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد احتمال ائتلاف اصولگرایان در انتخابات شوراها اظهارکرد: این مسئولیت برعهده برخی‌ از اصولگرایان گذاشته شده و این افراد در حال پیگیری انتخابات شوراها هستند و نسبت به آن بی‌تفاوت نیستند.

او ادامه داد: معتقدیم شوراها پایه و اساس سایر انتخابات در کشور است و آن را نمی‌توان نادیده گرفت چراکه بیشترین ارتباط با مردم در شوراها صورت می‌گیرد و نان و آب مردم تا حد زیادی در دست شوراهاست.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه شوراها اجرایی‌ترین نیروها هستند، افزود: شوراها یکی از حساس‌ترین بخش‌های کشور است از همین‌رو قطعا اصولگراها نسبت به آن بی‌تفاوت نیستند و تقسیم کاری نیز در این باره صورت گرفته و قرار است برخی جریانات پیگیر امر شوراها باشند و طبیعتا ما منتظر یک لیست واحد هستیم.

ابراهیمی در پاسخ به این سوال که برخی از گروه‌های اصولگرایی از ائتلاف جمنا حمایت نکردند آیا ممکن است در انتخابات شوراها هم این اختلاف نظر وجود داشته باشد و ما شاهد لیست‌های متعددی از اصولگرایان در انتخابات شوراها باشیم،‌گفت: تا آنجا که اطلاع دارم نیروهای اصولگرا اگرچه ممکن است حضور ظاهری هم نداشته باشند اما در زمان مناسب خود حضور خواهند داشت و ما در تلاش هستیم تا به لیست واحدی در انتخابات شوراها برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز