خبرگزاری کار ایران

تخت‌روانچی:

حمله آمریکا به سوریه کمک به تروریست‌ها بود

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۸۳۱

معاون اروپا و آمریکای وزارت خارجه تاکید کرد:‌ اقدام آمریکا در حمله به سوریه بر خلاف قوانین بین‌المللی بوده و از دید ما این حرکت به نوعی کمک به تروریست‌ها بوده است.

به گزارش ایلنا، مجید تخت‌روانچی که روز گذشته در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کرده بود، در مورد این جلسه گفت:‌ در خدمت دوستان در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، تحولات منطقه بعد از تجاوز آمریکا به سوریه را مورد بررسی و بحث قرار دادیم و این‌که چه باید کرد. در این جلسه تاکید شد که این اقدام آمریکا بر خلاف قوانین و حقوق بین‌الملل بوده و حرکت یکجانبه‌گرایانه آمریکا در سوریه مورد قبول کشورها نیست. 

او با بیان این‌که ما معتقدیم که این نوع حرکت آمریکا کمک به تروریست‌ها بوده و آن‌ها نیز از این اقدام آمریکا استقبال کرده‌اند، اظهار داشت: در جلسه مذکور این اتفاق از ابعاد مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت و دوستان نظرات و دیدگاه‌های خود را مطرح کرد.

معاون ظریف با بیان این‌که اینگونه جلسات و گفت‌وگوها با دوستان نماینده ادامه خواهد داشت و قرار شد جلسات منظم‌تری داشته باشیم، تصریح کرد:‌ ان‌شاء‌الله در هفته آینده در مورد بحث دیگری خدمت دوستان نماینده خواهیم بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز