خبرگزاری کار ایران

ذوالفقاری در جمع خبرنگاران:

امنیت انتخابات خط قرمز همه ماست

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۸۴۳

معاون امنیتی وزارت کشور گفت: امنیت انتخابات خط قرمز همه ماست و همه کشور بر سر این موضوع اتحاد نظر دارند هر حرف و جریان‌سازی که امنیت انتخابات را هدف قرار بدهد با آن برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی وزارت کشور در جمع خبرنگاران گفت: هر شخصی بخواهد با امنیت انتخابات به گونه‌ای برخورد کند که امنیت آن را بر هم بزند با قاطعیت تمام قانون در مورد او اعمال می‌شود.

او گفت: باید مشخص باشد که اطلاعیه‌ها و بیانیه‌هایی که گفته می‌شود مرتبط با کاندیداها است ممکن است در فضای مجازی افرادی بگویند کاندیدایی انصراف داده یا به نفع دیگری کنار رفته این‌ها در صورتی مورد وثوق است که از طرف کانال‌ها و رسانه‌های خبری تایید شده کاندیداها گفته شود.

ذوالفقاری افزود: امنیت انتخابات خط قرمز همه ماست و همه کشور بر سر این موضوع اتحاد نظر دارند هر حرف و جریان‌سازی که امنیت انتخابات را هدف قرار بدهد با آن برخورد می‌شود.

او خاطرنشان کرد: اخلاق انتخاباتی، قانون و ملاحظات لازم تعیین شده و به استانداران اعلام شده باید برای کاندیداها تفهیم شود مصادیق مجرمانه تعریف شده که باید کاندیداها از آن اطلاع داشته باشند. فضای نقد با تخریب متفاوت است و کمیته قضایی که در دادستانی کل کشور تشکیل شده با این اعمال مجرمانه برخورد می‌کند. کاندیداها در چارچوب قانون و اخلاق فعالیت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز