خبرگزاری کار ایران

زریبافان:

اشتباهات احمدی‌نژاد را تکرار نمی‌کنم/ اصولگرایی تنها یک جبهه نیست/ تا آخر رقابت هستم

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۱۳۹

معاون احمدی‌نژاد در دولت دهم گفت: کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای مبسوط اعلام کرده که در بنیاد شهید و امور ایثارگران هیچ تخلفی صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسعود زریبافان پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری درباره علت حضور خود در انتخابات گفت:‌ باید ببینیم علت چیست که باوجود رهبری داهیانه، مردم خوب و منابع فراوان مشکلات بسیاری داریم. این در حالی است که قوانین خوبی نیز برای کار داریم که جوابگوست.

رییس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد:‌ مشکل ساختار، قانون و برنامه نیست بلکه اجرای برنامه‌ها است.

او توزیع مناسب و عادلانه منابع را حلال مشکلات کشور دانست و گفت: درصورتی که منابع کشور به صورت عادلانه توزیع شود، مشکلات حل خواهد شد و اگر مشکلی داریم بخاطر این است که برخی خواص از این منابع استفاده می‌کنند و مردم و جوانان ما نمی‌توانند از آن استفاده کنند.

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: راه حل این مشکل آن است که جمهوریت نظام آن گونه که هست، تجلی پیدا کند و افرادی را انتخاب کنند که مردمی باشند و با مردم زندگی کنند. اگر مسئولین ما اهل رانت و فساد نباشند بلکه ضد رانت و فساد بوده و افرادی پرتلاش باشند که در کوچه و بازار با مردم زندگی می‌کند، مشکلات حل خواهد شد.

زریبافان ادامه داد:‌ تنها راه و تضمین این شعارها آن است که مصونیت سیاسی از مدیران برداشته شوند تا آخر کار سالم بمانند.

او در پاسخ به سوالی درباره تخلفات و رانت هایی که در دولت احمدی نژاد وجود داشت، گفت: معتقدم در دولت های گذشته خدمات فروانی به مردم ارائه شده و سعی خواهم کرد از تمام خوبی‌های دولت‌های قبل استفاده کنم و اشتباهات را تکرار نکنم.

زریبافان در پاسخ به ایلنا درباره پرونده تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: علت طولانی شدن روند تفحص این بود که بنده از خودم دفاع نکردم. و درنهایت نیز پرونده مختومه شد. علت عدم قرائت گزارش هم این بود که تفحص به تصویب نرسید. در نهایت مجلس و کمیسیون اجتماعی در نامه‌ای به صورت مبسوط اعلام کرد که هیچ تخلفی صورت نگرفته و بنده به موقع این نامه را منتشر خواهم کرد.

او در پاسخ به سوالی درباره انصراف به نفع دیگر کاندیداها گفت معتقد به تکثر هستم و باید با حضور تمامی کاندیداها، انتخاب را به مردم واگذار کنیم و تا پایان در رقابت خواهم بود. اصولگرایی نیز تنها یک جبهه نخواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز