خبرگزاری کار ایران

ابتکار در واکنش به کاندیداتوری احمدی‌نژاد:

برخی رفتارها باعث فرسایش اخلاق در جامعه شود

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۲۴۶

معاون رییس جمهور گفت: برخی از کسانی که وارد عرصه انتخابات ریاست جمهور می‌شوند، امتحان خودشان را پس داده‌اند و این برای مردم و دستگاه‌های نظارتی مشخص است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، معصومه ابتکار، معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست که در حیاط دولت به جمع خبرنگاران آمده بود به لایحه هوای پاک اشاره کرد و گفت: این لایحه با موقعیت آب‌وهوایی کشور ما سازگار است و می‌تواند به بهبود وضعیت هوا در همه نقاط کشور و به خصوص کلانشهرها و مناطقی که در معرض گرد و  غبار هستن، منجر شود. امیدواریم با تصویب این لایحه در مجلس گام‌های خوبی در این زمینه برداشته شود.

 رییس سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص عدم استفاده از سموم شیمیایی در داخل شهرها گفت: مسئله پشه‌های سفید به ما ارتباط پیدا نمی‌کند و مختص به موسسه دفع آفات و شهرداری‌ها است. تنها تاکید ما این است که تا جایی که ممکن است در داخل شهرها شهرداری‌ها از سموم شیمیایی استفاده نکنند و یا اگر مجبور به این کار هستند و هیچ چاره دیگری ندارند به استاندارها و ضوابط دقت کنند، زیرا این سموم که در محیط شهری از آن استفاده می‌شود، برای فضای سبز و همچنین شهروندان بسیار زیان آور است.

معاون رییس جمهور در واکنش به ثبت نام محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری گفت: حرف خاصی در این زمینه نمی‌توانیم بزنیم. خبری است که همه شنیده‌اند و همه امیدواریم با موازین و چارچوب‌هایی که وجود دارد و بالاتر از همه فرمایشات رهبری انتخابات خوبی برگزار شود. کاری نکنیم که مبانی اخلاقی، شرافت و کرامت انسانی که برای ما بسیار ارزشمند است از بین برود و برخی رفتارها باعث فرسایش اخلاق در جامعه شود.

ابتکار با اشاره به عملکرد دولت نهم و دهم خاطرنشان کرد: این بحث در جامعه اسلامی بسیار مهم است که ما در خصوص تخریب رقیب در عرصه‌ای مانند انتخابات تا کجا باید پیش برویم و برای اثبات خودمان به چه کارهایی باید دست بزنیم؟ برخی از کسانی که وارد عرصه انتخابات ریاست جمهور می‌شوند، امتحان خودشان را پس داده‌اند و این برای مردم و دستگاه‌های نظارتی مشخص شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز