خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله بطحایی:

احمدی‌نژاد برخلاف گفته‌اش عمل کرد/ اگر زن بودیم بیشتر از این از دنیا لذت می‌بردیم

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۷۵۷

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: زن و مرد در زندگی شخصی اجتماعی مکمل هم هستند. هر دو حق دارند اما من فکر می‌کنم اگر زن بودیم بیشتر از این از دنیا لذت می‌بردیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیت‌الله سیدهاشم بطحایی پس از ثبت‌نام در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در رابطه با انگیزه خود برای این کار گفت:‌ اعتقاد دارم که سیاست جمهوری است  نه ریاست جمهوری. انگیزه‌های متعددی دارم یکی اینکه به غرب، امریکا و آنهایی که در خواب هستند و خیال می‌کنند می‌توانند برای ایران مزاحمت ایجاد کنند چون کسی را ندارد بدانند جمهوری اسلامی امثال من را بسیار دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه من یک فرد از جمع کثیری هستم که از جمهوری اسلامی با تمام وجود دفاع می‌کنم، ادامه داد:  ملت ایران با تمام مشکلات انقلاب را حفظ کرده و من هم به سهم خودم اینجا حاضر شدم.

او گفت: ما "ندار نیستیم" بلکه "بد داریم". اگر مقدر بود و توانستم در خدمت مردم باشم امیدوارم بتوانم کاری کنم و به ملت به اندازه توانم خدمت کنم. در اسلام ریاست ممنوع است اما سیاست مقبول است.

بطحایی در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد سهم زنان در دولت خود گفت: زن و مرد در زندگی شخصی اجتماعی مکمل هم هستند. هر دو حق دارند اما من فکر می‌کنم اگر زن بودیم بیشتر از این از دنیا لذت می‌بردیم.

او در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی براینکه در انتخابات خبرگان شما در لیست مردم بودید اما رقیب آن را لیست انگلیسی خواند. توصیه شما چیست تا این دست اتفاقات نیافتد گفت: من جز هیچ جناحی نیستم. کسی که با رسم پیامبر مخالف باشد با آن مخالفم. من به سمت هیچ لیستی نرفتم. من فراجناحی هستم. آیا به من می‌چسبد که انگلیسی باشد.  یکی از ترفند دشمن شخصیت کشی است.

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به این پرسش که آیا شما به نفع کسی کنار می‌روید گفت: من به تکلیفم عمل می‌کنم. من بنده خدا هستم و در راه خدا عمل میکنم.

او درباره مهمترین مشکل مملکت گفت: مساله اقتصاد و تولید بزرگترین مشکل مملکت است. باید کاری کرد که نسل جوان مشکلاتش حل شود. جوانان به علت مشکل مالی ازدواج نمی‌کنند. باید با سیاست قاطع وارد شد و مشکلات را حل کرد.

آیت‌الله بطحایی درباره ثبت‌نام احمدی نژاد نیز گفت: ثبت نام افراد آزاد است. احمدی نژاد خودش را تسلیم رهبری کردند و گفتند شرکت نمی‌کنم اما شرکت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز