خبرگزاری کار ایران

در تماس تلفنی با استانداران آذربایجان غربی و شرقی؛

جهانگیری بر لزوم بسیج امکانات برای کمک به سیل زدگان تاکید کرد

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۱۴۲

معاون اول رییس جمهور در تماس‌های تلفنی جداگانه با استانداران آذربایجان غربی و شرقی، در جریان آخرین وضعیت خسارات وارده ناشی از جاری شدن سیل در این دو استان قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری در این تماس های تلفنی بر ضرورت بسیج همه امکانات برای امداد رسانی به سیل زدگان، رسیدگی فوری به وضع آسیب دیدگان و یافتن مفقودین تاکید کرد.

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه ستاد مدیریت بحران استان و نیروهای امدادی باید تمام تلاش خود را برای ساماندهی این وضعیت و کمک به آسیب دیدگان حادثه سیل بکار گیرند، خواستار آماده باش کامل نیروهای امدادی استان برای تامین امنیت مردم شد و بر لزوم رسیدگی فوری به وضعیت سیل زدگان و جبران خسارات وارده به هموطنانمان در این دو استان تاکید کرد.

استانداران آذربایجان غربی و شرقی نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای کمک به آسیب دیدگان و جستجوی مفقودین ارائه کردند و از آماده باش کامل نیروهای امدادی برای ساماندهی این وضعیت خبر دادند.

در اثر بارش شدید و کم سابقه باران در استانهای آذربایجان شرقی و غربی که در پانزده سال گذشته بی سابقه بوده است، آب رودخانه ها طغیان کرده و خسارات زیادی را برای مردم این دو استان به بار آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز