خبرگزاری کار ایران

آخرین مهلت ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری تا ساعت ۱۸ عصر امروز

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۳۵۰

پورعلی مطلق با بیان اینکه امروز آخرین روز ثبت‌نام دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: امروز آخرین روز ثبت‌نام است و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و دستور وزیر تا ساعت ۱۸ ثبت‌نام انجام می‌شود و کمتر از ۵ ساعت تا پایان زمان ثبت‌نام باقی مانده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علی پورعلی مطلق درباره انتخابات میان‌دوره‌ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: اسامی افرادی که در فرآیند بررسی‌ها رد صلاحیت یا تایید صلاحیت شده‌اند به شورای نگهبان داده شده تا در فرصت ۲۰ روزه‌ای که دارند این اسامی بازنگری شده و در تاریخ ۸ اردیبهشت ماه نتیجه نهایی را به ما اعلام کنند.

او همچنین درباره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا توضیح داد: فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها تا پایان ۲۴ فروردین ماه موظف بودند هیات‌های اجرایی را برای بررسی صلاحیت‌ها تشکیل دهند و صورت جلسه نهایی را در تاریخ ۲۴ فروردین‌ماه به هیات‌های نظارت بخش و شهرستان‌ها تحویل دادیم.

او افزود: هیات‌های نظارت بخش و شهرستان موظف هستند صورت جلسه نهایی را از تاریخ ۲۵ تا ۳۱ فروردین ماه بررسی کنند و نظر نهایی را نیز اعلام کنند.

پور علی مطلق با اشاره به آخرین روز ثبت‌نام دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: امروز آخرین روز ثبت‌نام است و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و دستور وزیر تا ساعت ۱۸ ثبت‌نام انجام می‌شود و کمتر از ۵ ساعت تا پایان زمان ثبت‌نام باقی مانده است.

او ادامه داد: در ۵ روز گذشته ۱۲۹۰ ثبت‌نام انجام شده و امروز نیز ۳۰۴ نفر برای ثبت‌نام وارد ستاد شدند. از میان افرادی که امروز برای ثبت‌نام آمدند ۲۴۴ نفر ثبت‌نهایی انجام شده که از میان آن‌ها ۲۳ نفر خانم و ۲۲۱ نفر مرد بودند. همچنین از میان داوطلبانی که از روز اول شرکت کردند ۹۵ نفرخانم و ۱۱۹۵ نفر آقا بودند و جوان ترین آن‌ها یک داوطلب ۱۸ ساله و مسن‌ترین داوطلب ۹۲ ساله است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز