خبرگزاری کار ایران

دادستان جدید یزد:

خط قرمزی به جز قانون نخواهیم داشت

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۷۸۶

دادستان عمومی و انقلاب جدید یزد با تاکید بر اینکه در مشی کاری خود خط قرمزی جز قانون نخواهد داشت،تلاش به منظور کاهش اطاله دادرسی، کاهش ورودی پرونده‌ها، صیانت از حقوق عامه و تحقق فرمان اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال از طریق حمایت قضایی از سرمایه گذاری و تولید را از جمله مهمترین برنامه‌های خود عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، علی اکبر شمس گفت:گستردگی و تنوع امور و وظایف در دادسرا بسیار زیاد است و لازم است که با برنامه ریزی مناسب و اجرایی دقیق در انجام آن کوشید.

او بر لزوم افزایش سرعت در رسیدگی ها توام با دقت و رفع اطاله دادرسی تاکید کرد و افزود:همزمان با تلاش در رفع اطاله دادرسی، در جهت کاهش ورودی پرونده ها به دستگاه قضایی در بخش دادسرا هم تلاش خواهیم کرد.

شمس همچنین بر لزوم همکاری علما و روحانیون و معتمدین مردمی در گسترش فرهنگ صلح و سازش و اصلاح ذات البین به عنوان یکی از راه‌های موثر در کاهش ورودی پرونده به دستگاه قضایی نام برد و گفت:افزایش آگاهی‌های عمومی و اطلاعات قضایی مردم و مراجعان به دستگاه قضایی از طریق استفاده از ظرفیت مراکز مشاره و معاضدت قضایی و رسانه ها نیز نقش به سزایی در کاهش وقوع جرم، کاهش مراجعه به مراجع قضایی  و کاهش اطاله دادرسی خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب یزد صیانت از حقوق عامه و حفظ انفال و برخورد قانونی و قاطع با دست اندازی به اراضی ملی و انفال را با همکاری مراجع و سازمان های مسئول و مراجع نظارتی و امنیتی از  اولویت های اصلی خود بر شمرد و اظهار کرد:اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال و تحقق فرمان مقام معظم رهبری در این زمینه نیز از اولویت های کاری ماست و در این زمینه برخورد با پدیده مخرب قاچاق کالا و ارز و برخورد قانونی با بکارگیری غیر قانونی اتباع بیگانه فاقد مجوز که مانعی جدی در اشتغال استان یزد محسوب می شود،در دستور کار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز