خبرگزاری کار ایران

پیام سرلشکر صفوی برای روز ارتش:

هم‌افزایی قدرت میان ارتش و سپاه از برکات جمهوری اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۳۷۱

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری، در پیامی فرارسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به فرماندهان و پرسنل ارتش تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، در بخشی از پیام سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی آمده است: بی‌شک نام‌گذاری این روز به نام ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی از جمله ابتکارات  و دور اندیشی های  بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران بوده است که علاوه بر آنکه مبین اهمیت و جایگاه خاص ارتش در نظام جمهوری اسلامی ایران و در دفاع از کشور  است به مرور زمان و در حوادث و برهه‌های حساس انقلاب به‌ویژه در امتحان بزرگ هشت ساله دفاع مقدس جلوه‌ای نو از ارتشی انقلابی و اسلامی به این بخش از نیروهای مسلح در اذهان عموم بخشید.

صفوی در بخشی از این پیام با اشاره به اقدامات نیروهای مسلح در ارتقای آمادگی‌های دفاعی و تقویت توان بازدارندگی در برابر دشمنان تاکید کرده است: علیرغم تمام ناآرامی‌ها و ناامنی‌های منطقه که ناشی از تولید بحران توسط نیروهای فرامنطقه‌ای و سیاسیت افزایش تنش و درگیری در منطقه است، عملکرد نیروهای مسلح در تامین امنیت جمهوری اسلامی ایران در سطح فراتر از انتظار قرار دارد و این موضوع حکایت از آن دارد که بمانند سابقه هشت سال دفاع مقدس هرجا که نیروهای انقلابی و اثرگذار در وفاق و وحدت در برابر دشمن صف واحد کشیده‌اند، آنجا پیروزی از آن جبهه حق بوده است و امروز توان بازدارندگی موثر جمهوری اسلامی ایران، نشاندهنده اقتدار و مجاهدت و تلاش‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

در این پیام تاکید شده است: از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران هم‌افزایی قدرت میان ارتش دلاور و سپاه سلحشور  است و استراتژِی اتحاد مابین نیروهای مسلح علاوه بر آنکه باعث بروز هم‌افزایی قدرت و تاثیرگذاری این دو نیروی انقلابی بر یکدیگر گردیده، موجبات گسترش آمادگی‌های دفاعی کشور را نیز فراهم آورده است.

توان دفاعی و قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر دانش بومی تولید تجهیزات و سخت‌افزارهای دفاعی توسط نیروهای مومن و جوانان اثرگذار این مرز و بوم است و پیروزی‌های هشت سال دفاع مقدس ملت ایران نشان داد که تنها نیروهای مسلح قدرتمند می‌توانند از مرزهای جمهوری ایران در برابر هرگونه تهدیدی صیانت نمایند و توان بازدارندگی نیروهای مسلح مانند سدی محکم در برابر فکر هرگونه تهدید و تجاوزی قرار دارد.

در این پیام تاکید شده است: امروز بیش از گذشته توسعه توان رزمی و دفاعی و تلاش برای افزایش قدرت بازدارندگی ناشی از توان سخت‌افزاری در کنار بصیرت انقلابی و دینی مورد انتظار فرماندهی معظم کل قوا از نیروهای مسلح انقلابی ارتش و سپاه است. بزرگترین پشتوانه نیروهای مسلح حضور نیروهای بسیجی و پیوستگی ملت با نیروهای مسلح است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز