خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام رییسی:

اصولگرا و اصلاح‌طلبی که به دغدغه‌های مردم اهمیت می‌دهند، در عرصه کشور فعال باشند

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۶۷۴

داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اصولگرا و اصلاح‌طلبی که در خط امام با نگاه امام و با دغدغه امام به رشد و تعالی کشور فکر می‌کنند و به دغدغه‌های مردم اهمیت می‌دهند، می‌توانند در عرصه کشور فعال باشند.

به گزارش ایلنا،حجت‌الاسلام سید ابراهیم رییسی در جمع اساتید و چهره‌های علمی کشور با بیان اینکه به همفکری، همراهی، ایده پردازی و نظریات اساتید برای ادامه راه و برون رفت از مشکلات کشور نیاز داریم‌گفت: حق نبود کشوری با این همه منابع غنی و نیروهای متراکم فرهیخته و متخصص دچار این حجم از مشکلات باشد. 

 او افزود: زندگی و معیشت، رفاه اجتماعی و کرامت مردم دچارآسیب شده و حل این مسائل جز با همکاری همه مردم و دلدادگان انقلاب امکان ندارد. اصولگرا و اصلاح‌طلبی  که در خط امام با نگاه امام و با دغدغه امام به رشد و تعالی کشور فکر می‌کنند و به دغدغه‌های مردم اهمیت می‌دهند، می‌توانند در عرصه کشور فعال باشند. 

رئیسی بیان کرد: اگر فرهیختگان دانشگاهی ارتباط بین علم و اقتصاد و ارتباطی که این دو مقوله را با عرصه‌های دیگر اجتماعی رقم بزند، برقرارکنند، اتفاقات خوبی به وقوع می‌پیوندد. در دانشگاه ما ارتباط با صنعت و تولید تعریف ‌می شود اما اگر صنعت، دانشگاه و روابط خارجی از هم جدا باشد محصول اقتصادی علمی نخواهد بود.

 او با بیان اینکه سیاست ما هم باید برای کشور ثروت مادی و معنوی تولید کندتصریح‌کرد:ارتباط تعریف‌شده علم، سیاست و اقتصاد می‌تواند برای برون رفت کشور از مشکلات در سال پایانی دهه چهارم انقلاب نقش موثری ایفا کنند و ما در شرایط فعلی این کار را ضروری می‌دانیم. 

داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه مشکلات فزاینده در نظام بانکی، مالیاتی، صادرات و واردات مانع معیشت مردم شده است، افزود: آیا حق است که اشتغال و وضعیت بیکاری کشور به حدی باشد که در هر خانواده بیکار وجود داشته باشد؟

تولیت آستان قدس رضوی در ادامه بیان کرد: در آستان قدس رضوی بیشترین مراجعات به ما برای بیکاری بود. چه از مشهد و اطراف و چه از سایر بلاد، مردم از وضعیت گله مند بودند.

او  تاکید کرد:گام اول تغییر به نفع مردم، تغییر در مدیریت اجرایی کشور است ومن رقیب بیکاری، فقر، ناکارآمدی، درجا زدن و این همه بی‌عملی در کشور هستم.

رئیسی با بیان اینکه  به دنبال شکل دادن دولتی هستیم که کرامت یک شخص در همه شئونات رعایت شود،گفت:کرامت یک شخص این نیست که او به دنبال شغل بگردد و شب خجالت زده به خانه برگردد. نباید شاهد وضعیتی باشیم که احساس ناامیدی به خیل دوستداران انقلاب اسلامی وارد شود.

او ادامه داد:نباید مسئله گروه، حزب و یک جناح خاص در کشور دیده شود بلکه امر مهم بحث و سخن درباره تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی است،اگر توکل به خدا و عزم جدی در همه دغدغه‌مندان انقلاب و ارزش‌ها بدون در نظرگرفتن آسیب‌های جناحی و گروهی و خط‌کشی‌های سیاسی به وجود بیاید، می‌توان این گام را تحقق یافته دانست.

داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بیان کرد: گام‌های بعدی آغاز راه است و در آن صورت آنچه به هر دلیلی در این مدت مورد غفلت قرار گرفته به دست دغدغه‌مندان و دوستداران انقلاب حل خواهد شد و به عنوان یک طلبه و سرباز کشور و ولایت از محبت همه تقدیر و تشکر کرده و امیدوارم بتوانیم با شناخت وظیفه خود در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی عمل کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز