خبرگزاری کار ایران

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور در گفت‌وگو با ایلنا:

هدف ما برگزاری انتخابات سالم است/ با هر کسی که امنیت انتخابات را برهم بزند برخورد می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۲۹۴

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور با تاکید بر ضرورت برگزاری انتخابات سالم گفت:تمام تمهدیدات لازم را برای جلوگیری از تهدیدات احتمالی اندیشیده‌ایم.

حسین ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره تهدیداتی که ممکن است روند برگزاری انتخابات را دچار اختلال کند،گفت: برای تمامی تهدیداتی که ممکن است انتخابات سالم را که مد نظر همه است تمهیداتی را پیش بینی کرده‌ایم و در صورت لزوم به کار خواهیم بست.

او تاکید کرد: تهدید خاصی نمی‌بینیم ، کاندیدا، احزاب سیاسی، جریانات، مسئولین و متولیان باید مر قانون را رعایت کنند و منافع ملی را در نظر بگیرند.

او در ادامه افزود: تهدید خاصی وجود ندارد فقط کسانی که دست اندر کار هستند و مخصوصا رسانه‌ها باید  به برگزاری سالم انتخابات کمک کنند.

ذوالفقاری با بیان این که اهداف جناحی نباید مورد هدف باشد، عنوان کرد:  در وهله اول برگزاری انتخابات سالم باید هدف باشد.

او در پاسخ به این سوال که طرفداران نامزدی خاص نسبت به رد صلاحیت کاندیدایشان هشدار داد‌ه‌اند ، گفت: من چنین چیزی را نشنیده‌ام اما فرقی هم نمی‌کند چه کسی باشد این کار را انجام دهد. این اقدامات جرم است و باید در محاکم قضایی پاسخگو باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز