خبرگزاری کار ایران

امروز صورت گرفت؛

بازدید روحانی از نمایشگاه شرکت صنایع الکترونیک شیراز/ رونمایی از ۱۲ محصول تولیدی

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۴۳۶

رییس جمهور روز پنجشنبه با حضور در نمایشگاه شرکت صنایع الکترونیک شیراز، از بخش‌های مختلف و جدیدترین دستاوردهای بخش دفاعی و فرودگاهی کشور که با همت متخصصان داخلی ساخته شده و آماده بهره‌برداری است، بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در این بازدید با توضیحات مسئولان در جریان روند ساخت و آماده‌سازی این پروژه‌های مهم دفاعی کشور قرار گرفت و از تلاش‌های متخصصان شرکت صنایع الکترونیک شیراز قدردانی و تشکر کرد.

در این بازدید از ۱۲ پروژه و محصول مهم دفاعی کشور در حوزه‌های راداری پدافندی و فرودگاهی با حضور رییس جمهور رونمایی شد.

این محصولات در زمینه‌های راداری با قابلیت کشف و شناسایی اهداف با بردهای مختلف، سامانه‌های هدایت و ناوبری فرودگاهی و هوایی نظامی و غیرنظامی، هدایت و ناوبری سطحی و شناوری و هوشمندسازی سلاح توسط نیروهای بومی و با اعتبار بیش از ۷۸۰ میلیارد ریالی طراحی و تولید شده است.

این دستاوردها از سطح بالای فن‌آوری روز جهان برخوردار بوده و با بهره‌گیری از توان تخصصی صنایع دفاعی کشور در صنایع الکترونیک شیراز و همچنین استفاده از توان دانشگاه‌ها و شرکت‌های فن‌آوری داخلی به‌ دست آمده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز