خبرگزاری کار ایران

بانک در مراسم افتتاح دفتر حزب اعتدال و توسعه در شهر ری:

برای جلوگیری از بازگشت تندروها باید حضور پرشوری در انتخابات داشته باشیم

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۵۱۳

معاون اجرایی حزب اعتدال و توسعه تاکید کرد: برای اینکه نگذاریم تندروها و کسانی که اختلاس کرده‌اند و اهداف مقطعی خودشان را ارجح از مسایل کشور قرار دادند، بازگردند باید حضور پر شوری در انتخابات داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، مرتضی بانک در مراسم افتتاح دفتر حزب اعتدال و توسعه در شهر ری گفت: حزب اعتدال و توسعه ریشه در تاریخ تحزب دارد. امیدوارم این حرکت‌ها بتواند حرکت‌های مردمی را اعتلا بخشد.

او ادامه داد: برای اینکه حرکت‌های سیاسی را به صورت مستمر دنبال کرده و جریان‌های فکری را که به آن علاقه‌مند هستیم، بهبود دهیم و برای همگرایی، همراهی و هم‌افزایی، تحزب حرف اول را می‌زند.

دلیل روی آوردن به تحزب تضمین آینده است

معاون اجرایی حزب اعتدال و توسعه با بیان اینکه همانطور که برای فعالیت‌های اجرایی زیرساخت‌ها وجود نداشته باشد نمی‌توان به مقصد رسید، برای اثرگذاری جریان‌های سیاسی باید ساختارهای حزبی وجود داشته باشد، اظهار داشت: دلیل روی آوردن به تحزب تضمین آینده است. برای اینکه اعتماد و اندیشه‌های ما در یک چارچوب حرکت کند، نیاز به تحزب است.

برای جلوگیری از بازگشت تندروها باید حضور پرشوری در انتخابات داشته باشیم

بانک با بیان اینکه در چند روز آینده، انتخابات سرنوشت‌سازی داریم، تصریح کرد: امروز افرادی در گذشته نگذاشتند کشور به منزل مقصود برسد و قیمت‌ها را چند برابر کردند، در این انتخابات حضور پیدا کرده‌اند. برای اینکه نگذاریم تندروها و کسانی که اختلاس کرده‌اند و اهداف مقطعی خودشان را ارجح از مسایل کشور قرار دادند، بازگردند باید حضور پر شوری در انتخابات داشته باشیم.

برای دور کردن یاس و ناامیدی از کشور باید رای بدهیم

او با بیان اینکه کشور باید بر اساس نظرات کارشناسی اداره شود، خاطرنشان کرد: امروز ما در کشور ۷۰۰ هزار شغل به وجود آوردیم. امروز برای اینکه آینده کشور را تضمین کنیم و برای دور کردن یاس و ناامیدی از کشور باید رای بدهیم.

اقتصاد واسطه‌ای را از بین بردیم

معاون اجرایی حزب اعتدال و توسعه با بیان اینکه کشور بر چارچوب فکر و اندیشه قرار گرفته است، ابراز داشت: خوشبختانه دولت توانسته در حوزه نفت فضای متعادلی را ایجاد کند. در این دولت توانستیم به تولید ملی برسیم، ما به فروش نفت تکیه نکرده‌ایم و اقتصاد واسطه‌ای را از بین بردیم.

بانک افزود: دولت تلاش کرد اقتصاد را بر اساس تخصص سر و سامان دهد و این حرکت همچنان باید ادامه یابد.

۱۴ هزار و ۹۰ روستا را گازرسانی کرده‌ایم

او با اشاره به خدمات دولت یازدهم بیان کرد: دولت تصویب کرده است که حقوق مستمری‌بگیران را به چهار برابر افزایش دهد. یازده میلیون حاشیه‌نشین را بیمه کرد. دولت با همه محرومیت‌هایی که داشت روستاهایی زیادی را آبرسانی کرد. از سال ۹۲، حدود ۱۴ هزار و ۹۰ روستا را گازرسانی کرده‌ایم.

این فعال سیاسی اضافه کرد: ساختار حزبی به ما کمک می‌کند تا حرکت‌های پایداری را با حفظ شرایط ملی به وجود بیاید. 


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز