خبرگزاری کار ایران

صبح امروز؛

مراسم خاکسپاری پدر فرجی‌دانا برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۶۷۱

مراسم تشییع پیکر پدر وزیر پیشین علوم و تحقیقات در شهرستان قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، مراسم تشییع پیکر حاج محمد حسین فرجی دانا پدر دکتر فرجی دانا وزیر سابق علوم، تحقیقات و فناوری صبح امروز با حضور برخی از شخصیت‌های سیاسی، مسئولان و اقشار مختلف مردم از محل حسینیه ارگ در خیابان ارم قم به سمت امام زاده شاه احمد قاسم تشییع و در جوار این امامزاده به خاک سپرده شد.

در مراسم تشییع پیکر این مرحوم، شخصیت‌هایی همچون  محمود زمانی قمی، استاندار استان مرکزی، محمود صادقی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، فرزند ارشد مرحوم آیت العظمی بهجت، آیت الله دوست‌محمدی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم، حجت الاسلام حشمتی معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، برخی از دبیران احزاب اصلاح طلب در استان قم و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

مراسم ترحیم مرحوم حاج محمد حسین فرجی دانا، پدر وزیر سابق علوم عصر امروز و از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۱۹ در حسینیه ارگ قم واقع در خیابان ارم برگزار خواهد شد.

همچنین طبق اعلام خانواده دکتر فرجی دانا ، وزیر سابق علوم مراسم ترحیم دیگری روز دوشنبه ۴ اردیبهشت ۹۶ و از ساعت ۱۱ الی ۱۲:۳۰ در مسجد دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز