خبرگزاری کار ایران

رئیسی در جمع ستادهای کشوری:

امکان تأمین مالی ستادها از طرف این‌جانب وجود ندارد/ نگاه ما به همه ظرفیت‌های کشور است نه یک جناح

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۷۷۷

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه نگاه اشرافی در مدیریت‌ها از مشکلات مردم است، یادآور شد: در دولت «کار و کرامت» جوانان نقش ویژه‌ای خواهند داشت.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در جمع ستادهای کشوری و استانی خود با بیان اینکه رأی مردم در نظام اسلامی تشریفاتی نیست و سرنوشت‌ساز است، گفت: امروز مشکلات اقتصادی از دغدغه‌های اصلی مردم است.

نگاه اشرافی در مدیریت‌ها از مشکلات مردم است

او بابیان اینکه همه قراردادها باید با نگاه به کرامت و عزت مردم باشد، اظهار داشت: نگاه اشرافی در مدیریت‌ها از مشکلات مردم است.

این نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تأکید بر اینکه نگاه ما به همه ظرفیت‌های کشور است نه یک جناح و جریان خاص سیاسی، تصریح کرد: مدیریت یک جریان خاص در کشور باید شکسته شود. 

امکان تأمین مالی ستادها از طرف این‌جانب وجود ندارد

رئیسی با بیان اینکه در دولت کار و کرامت جوانان نقش ویژه‌ای خواهند داشت، خاطرنشان کرد: امکان تأمین مالی ستادها از طرف این‌جانب وجود ندارد و باید حداکثر دقت در مسائل مالی صورت پذیرد تا شاهد اسراف نباشیم. 

او افزود: واگذاری امتیاز از بخش دولتی به خصوصی که به امضای طلایی مشهور است باید به افراد صاحب حق و لایق داده شود.

تغییر وضع موجود با بسیج عمومی و مدیریت جهادی ممکن است

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تاکید کرد: با بسیج عمومی و مدیریت جهادی تغییر وضع موجود ممکن است.

رئیسی تخریب در عرصه انتخابات را مطلقاً امری ناپسند دانسته و خلاف موازین شرعی و اخلاقی دانسته است و ابراز داشت: منکر خدمات دولت‌های بعد از انقلاب نیستیم اما مشکلات موجود بر همگان واضح است. 

نامزد انتخابات ریاست جمهوری در پایان بیان کرد: از برنامه‌های دولت کار و کرامت شفافیت است، شفافیت اقتصادی از فساد جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز