خبرگزاری کار ایران

بادامچی به ایلنا خبر داد:

مهلت قانونی اعلام اعتراض نامزدهای ردصلاحیت شده آغاز شد + جزییات

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۸۰۹

رییس هیات نظارت بر انتخابات شورای شهر تهران، ری و تجریش یادآور شد: با پایان بررسی صلاحیت‌ها پرونده نامزدهای شورای شهر تهران به هیات اجرایی ارسال شد.

محمدرضا بادامچی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درخصوص آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده داوطلبان انتخابات شورای شهر تهران، ری و تجریش گفت: بررسی پرونده‌های داوطلبان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش در هیات نظارت شهرستان به پایان رسید و نتایج آن به هیات اجرایی شهرستان ارسال شد تا فردا (دوم اردیبهشت) از طریق فرمانداری به اطلاع داوطلبان برسد.

او با اشاره به افزایش چشمگیر تعداد داوطلبان انتخابات شورای شهر در تهران اظهار داشت: در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران، ری و تجریش افزایش تعداد داوطلبان نزدیک به صد در صد بوده است.

رییس هیات نظارت بر انتخابات شورای شهر تهران افزود: از تعداد ۲۷۵۰ فقره پرونده مطروحه در هیات نظارت، داوطلبانی با تخصص‌های متنوع و با تحصیلات عالی فراوانی وجود داشتند. به گونه‌ای که ۱۰ درصد آنها از اساتید دانشگاه و ۴۵ درصد دارای تحصیلات کارشناسی ارشد با توزیع سنی ۳۰ تا ۴۵ سال هستند.

بادامچی در خصوص تنوع جنسیتی نامزدها تصریح کرد: حدود ۸۰ درصد آنها را آقایان و ۲۰ درصد خانم‌ها تشکیل می‌دهند. همچنین ۲۳ درصد از نامزد‌ها هم از عزیزان ایثار‌گر هستند.

او ضمن تقدیر از مسئولیت‌پذیری و علاقه‌مندی شهروندان تهرانی برای اعلام آمادگی جهت حضور در عرصه مدیریت شهری خاطرنشان کرد: توزیع مناسب و متنوع تخصص‌ها و نیز تنوع سنی همگی ناشی از علاقه‌مندی و احساس تعلق شهروندان برای ساختن یک شهر توسعه‌یافته ایرانی – اسلامی است.

رییس هیات نظارت بر انتخابات شورای شهر تهران، ری وتجریش در پایان درخصوص سازوکار اعتراض به رد صلاحیت‌ها ابراز داشت: داوطلبان تایید صلاحیت نشده می‌توانند اعتراض خود را در زمان‌های تعیین شده از سوم اردیبهشت تا تاریخ ششم اردیبهشت به هیات‌ نظارت استان ارائه کنند تا بررسی مجدد صورت گیرد.

بادامچی اضافه کرد: باید خدمت ملت شریف ایران و به‌خصوص شهروندان و داوطلبان شورای شهر تهران، ری و تجریش تاکید کنم که همه تلاش اعضای هیات نظارت بر این بود که حقوق داوطلبان برابر مقررات رعایت شود تا ان‌شاءالله انتخاباتی مقبول و با حضور و علاقه‌مندی حداکثری شهروندان برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز