خبرگزاری کار ایران

لاریجانی در ابتدای نشست علنی خبر داد:

تشکیل کارگروه به‌منظور پیگیری موضوع اشتغال در مجلس/ توضیحاتی درباره علت برگزاری نشست غیرعلنی با حضور ربیعی

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۳۳۳

رییس مجلس شورای اسلامی در ابتدای نشست علنی امروز ضمن بیان توضیحاتی درباره علت برگزاری نشست غیرعلنی با حضور ربیعی، از تشکیل یک کارگروه به‌منظور پیگیری موضوع اشتغال در مجلس خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، علی لاریجانی در ابتدای نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی که با بیش از دو ساعت تاخیر و پس از اتمام نشست غیرعلنی پارلمان برگزار شد، در توضیح علت این تاخیر گفت: علت این‌که با حدود دو ساعت و نیم تاخیر کار را آغاز کردیم، این بود که بنابر تصمیم قبلی از آقای ربیعی وزیر کار دعوت شده بود که به‌منظور ارائه گزارشی درباره وضعیت اشتغال کشور به مجلس بیایند.

او با تشکر از حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌خاطر ارائه این گزارش به صحن علنی مجلس خاطرنشان کرد: مسئله بیکاری یکی از موضوعاتی است که اولویت کشور محسوب شده و مقام معظم رهبری نیز در ابتدای سال بر اهمیت این مسئله تاکید کردند.

رییس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز گزارش خوبی ارائه شد و همه همکاران اعم از نمایندگان، کمیسیون‌های تخصصی و مرکز پژوهش‌های مجلس نیز نظر خود را مطرح کردند و قرار شد در یک کارگروهی این نظام فکری پیگیری شود.

لاریجانی در پایان ابراز امیدواری کرد که گزارش وزارت کار و نقطه‌نظرات نمایندگان طی سال جاری و سال آینده در پیشبرد اهداف کشور در مسیر توسعه اشتغال تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز