خبرگزاری کار ایران

سردار اشتری:

ناجا برای حفاظت از صندوق‌های رای آمادگی کامل دارد

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۴۲۹

فرمانده ناجا با تاکید بر آمادگی پلیس برای تامین امنیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، گفت: برای حفاظت از صندوق‌های رای همکاران من آمادگی کامل را دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی در دومین روز از بیست و دومین همایش فرماندهان، روسا و مدیران ناجا که با حضور آیت الله لاریجانی رئیس قوه قضائیه برگزار شد با اشاره به افزایش کشف اجناس قاچاق در سال گذشته گفت: خوشبختانه در سال گذشته در کشف کالای قاچاق افزایش ۵۰ درصدی داشتیم، ولی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری این میزان کشفیات راضی‌کننده نیست و ما باید مبارزه با کالای قاچاق را در مبدا آغاز کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: برخورد با کشف کالای قاچاق با حمایت قوه قضائیه محقق‌تر می‌شود و باعث می‌شود تا ما بتوانیم جدی‌تر با قاچاق کالا مبارزه کنیم. خوشبختانه با همکاری و هماهنگی خوبی که فرماندهان ناجا با قوه قضائیه دارند همه چیز به خوبی پیش می‌رود.

سردار اشتری با اشاره به حمایت قوه قضائیه از ناجا خاطرنشان کرد: هنگامی که نیروهای ناجا با آسیب‌هایی مواجه می‌شوند این حمایت‌ها می‌تواند نتایج خوبی به همراه داشته باشد. تا با تلاش‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته، ماموریت‌های خوبی انجام شود.

وی با تاکید بر آمادگی پلیس برای تامین امنیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، گفت: نیروی انتظامی در این زمینه آمادگی دارد و از مدت‌ها قبل اقدامات خود برای تامین امنیت انتخابات و افزایش مشارکت و برگزاری با شکوه انتخابات را انجام داده است.

سردار اشتری با تاکید بر اینکه آمادگی ماموران در روز انتخابات و پس از آن ادامه خواهد داشت، گفت: برای حفاظت از صندوق‌های رای همکاران من آمادگی کامل را دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز