خبرگزاری کار ایران

دریادار سیاری خبر داد؛

الحاق ناو موشک‌انداز در دریای خزر به نیروی دریایی ارتش

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۵۰۹

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به حضور شناورهایی دریایی در شمال و جنوب کشور گفت: امسال در جنوب کشور ناو موشک‌انداز، ناوشکن موشک‌انداز و زیردریایی به نیرو الحاق شده و در شمال نیز ناو موشک‌انداز الحاق خواهیم کرد.

 به گزارش ایلنا،‌ با حضور دریادار حبیب الله سیاری، علاوه بر افتتاح سامانه شبیه ساز خودرو در واحد ترابری مجموعه آموزشی شهید نامجوی مرکز آموزش های تخصصی باقرالعلوم ، از یادمان شهید گمنام آرمیده در این مجموعه آموزشی نیز رونمایی شد .

فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وجود یک شهید گمنام در این مرکز آموزشی، موجب افزایش روحیه سلحشوری بین کارکنان و پرسنل و سربازان تحت آموزش می‌شود. دانش آموزان و نیروهای تحت آموزش نیروی دریایی با مشاهده این شهید گمنام در یک مرکز استراتژیک، باید به خود ببالند که در مسیر کسانی گام نهاده اند که برای این کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی افتخارات بسیاری آفریده اند.

وی درباره افتتاح سامانه شبیه‌ساز خودرو در این مجموعه آموزشی گفت: مرکز آموزش تخصصی باقر العلوم رشت یکی از مهمترین مراکز آموزش های تخصصی دریایی است که در آن ۲۱ تخصص اولیه و ۲۴ تخصص ثانویه در جهت افزایش و توانمندی کارکنان نیروی دریایی آموزش داده می‌شود.

وی یادآور شد: کلیه کارکنان و پرسنل ترابری در این مجموعه علاوه بر آموزش، با استفاده از امکانات و شبیه سازان موجود می توانند میزان مهارت خود را در جهت ارتقای توانمندی دفاعی کشور افزایش دهند.

با افتتاح سامانه شبیه ساز خودرو در واحد ترابری مجموعه آموزشی شهید نامجوی از شبیه ساز تولید ، انتقال نیرو ، تعلیق، فرمان، ترمز و روشنایی خودروهای اکسل جلو (پراید) و همچنین شبیه ساز تولید و انتقال نیرو رونمایی شد.

همچنین از یادمان هشتمین شهید گمنام شهرستان بندر انزلی و دومین شهید آرمیده در مجموعه نیروی دریایی ارتش در گیلان که مردادماه سال گذشته در مجموعه آموزشی شهید نامجوی به خاک سپرده شده بود، رونمایی شد.

بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده و ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) و همچنین مجموعه آموزشی شهید نامجوی مرکز آموزش های تخصصی باقر العلوم رشت در این شهر ساحلی مستقر است.

همچنین دریادار حبیب الله سیاری در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور شناورهایی دریایی در شمال و جنوب کشور اظهار داشت: امسال در جنوب کشور ناو موشک‌انداز, ناوشکن موشک‌انداز و زیردریایی به نیرو الحاق شده و در شمال نیز ناو موشک‌انداز الحاق خواهیم کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش، مشارکت ویژه در انتخابات را از سوی مردم خواستار شد و ابراز داشت: توصیه ما این است در اجرای تدابیر ویژه مقام معظم رهبری مشارکت صد در صد در انتخابات داشته باشند.

دریادار سیاری انتخابات در جمهوری اسلامی ایران را یک افتخار دانست و بیان داشت: در طول عمر جمهوری اسلامی ثابت کردیم در انتخابات شرکت می‌کنیم و مردم سالاری دینی در کشور ما حکم فرما است.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش، حضور در صندوق‌های رای را کاری مقدس و ارزشمند عنوان کرد و ابراز داشت: همه ما پای صندوق‌های رای حاضر خواهیم شد چرا که حضور در پای صندوق‌های رای جایگاه کشور ما در جهان را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه هفته گذشته ناوگروه‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سه کشور حضور پیدا کردند افزود: هدف از حضور ناوگروه‌ها، اعلام پیام صلح و دوستی است که در این راستا یک ناوگروه در کشور عمان, یک ناوگروه در خلیج عدن و ناوگروه دیگر در خزر حاضر شدند.

فرمانده نداجا با بیان اینکه حضور نیروی دریایی در آب‌های آزاد مورد تاکید مقام معظم رهبری است خاطرنشان کرد: اقتدار ایران را در آب‌های آزاد مطابق با قوانین و مقررات نشان می‌دهیم و در این راستا به پرورش نیروی انسانی شایسته نیاز داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز