خبرگزاری کار ایران

سردار اشتری تاکید کرد:

پاسخی دندان‌شکن نیروی انتظامی به اشرار/ حرکات تروریستی بدون پاسخ نخواهد ماند

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۱۲۲

فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد که نیروی انتظامی و دیگر نیروهای‌مسلح پاسخ کوبنده و دندان‌شکنی به اشرار خواهند داد.

به گزارش ایلنا، سردار حسین اشتری پیش از اقامه نماز بر پیکر 6 شهید مرزبانی در حرم مطهر رضوی با بیان اینکه ما از مسئولان دستگاه دیپلماسی کشور می‌خواهیم از کشور پاکستان این مطالبه را داشته باشند، اظهار کرد: باید هر چه زودتر این گروه‌های شرور و تروریستی را شناسایی کرده و برخورد لازم با آنها انجام شود.

وی با اشاره به استقرار و آموزش این گروهها در خاک پاکستان گفت: خادمان شما مردم شریف آماده برخورد با هر گونه بی نظمی و نا امنی هستند و به یاری خداوند جلوی هر گونه تعدی و تجاوز به مرزهای کشور را خواهند گرفت و اجازه نخواهند داد خاک کشوربرای لحظه ای در اختیاراشرار، تروریستها و دشمنان کشور قرارگیرد.

اشتری ادامه داد: رزمندگان اسلام و مرزبانان غیور این سرزمین بدون اینکه هیچ خللی در اجرای ماموریتهایشان پیش آید همچون گذشته پاسدار خون شهدا و مدافع مرزهای جمهوری اسلامی ایران در اقصی نقاط کشور هستند و با قدرت و صلابت بیشتر به وظایف محوله عمل می کنند..

فرمانده انتظامی کشور گفت: مردم عزیز مشهد، علما، رزمندگان، مسئولان و استاندارخراسان رضوی و به‌خصوص نماینده مقام معظم رهبری در استان با حضور با شکوه در آئین تشییع پیکر مطهر شهدای هنگ مرزی میرجاوه قدردانی خود را از خادمان امنیت کشور نشان دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز