خبرگزاری کار ایران

بادامچیان:

قدرت برخی را به خودکامگی کشاند/ نامزدی در انتخابات نباید بر مبنای خواسته‌های نفسانی باشد

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۵۸۸

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت:‌ برخی در انتخابات با نیت خالص آمدند اما کم‌کم که به قدرت رسیدن،‌ قدرت آنها را به خودکامگی و خلاف رسانده است

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسدالله بادامچیان در همایش انتخاباتی سید مصطفی میرسلیم در مجتمع فرهنگی رفاه گفت: انتخابات در کشورهای کمونیستی و دیکتاتوری فرمایشی است اما انتخابات در نظام اسلامی برگزیدن و رسیدن یک امانت به مسئول است از این رو انتخابات در این مسیر جنگ قدرت نیست.

او با تاکید بر اینکه برای انتخابات ریاست جمهوری باید به تکلیف عمل کنیم که مبانی اسلامی آن را مشخص می‌کند، اظهار کرد: پذیرفتن نامزدی نباید بر مبنای خواسته‌های نفسانی باشد لذا آن کسی که می‌خواهد نامزد شود باید به مبانی شرعی برسد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: برای رسیدن به چنین فردی باید تحقیق جدی صورت گیرد و بدانیم چه کسی صلاحیت و اهلیت برای انتخاب شدن دارد. اگر چند نفر دارای صلاحیت هستند و جمع صالح وجود دارد باید صالح‌تر را برگزینیم و اگرچند صالح‌تر داشتیم باید شایسته‌تر را برگزینیم. اگر شخصی را برگزینیم در تمام اعمال و رفتار آنها شریک هستیم و اگر خوب انتخاب کنیم باعث تحرکات سعادت و خوشبختی خواهیم شد.

بادامچیان افزود: سابقه این کار را داریم که در نظام آزاد جمهوری اسلامی مردم هر کسی را که می‌خواهند انتخاب می کنند و ولی فقیه آن را تنفیذ می‌کند اما عواقب انتخاب بر عهده مردم است. برخی در انتخابات با نیت خالص آمدند اما کم‌کم که به قدرت رسیدن،‌ قدرت آنها را به خودکامگی و خلاف رسانده است. در فضای جمهوری اسلامی انتخابات آزاد است اگر مردم خوب انتخاب کنند کشور از مشکلاتی که اکنون گریبانگیر ش است رها می‌شود.

این فعال سیاسی اصولگرا بیان کرد: اگر ما فرهنگ الهی داشته باشیم و خدایی حرکت کنیم امریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و تحریم‌ها به جایی نمی‌رسد. در زمان جنگ شدیدترین تحریم‌ها را داشتیم اما با این حال به برکت رهبری و امام و دلسوزی یاران والایی مانند محسن رفیق‌دوست پیروز شدیم.

او ادامه داد:رهبری در ماه مبارک رمضان فرمودند که تحریم‌ها به دلیل سیاست دولت فعلی، قبلی و اسبق بروز کرده و موتلفه در این دوره تصمیم گرفت شخصیتی برجسته، متدین، متخصص، متعهد و بی سر و صدا کار کن و در خط صحیح ولایت را برگزیند.

بادامچیان گفت:‌ در مناظره شب گذشته دیدیم که چه کسی بیشتر از همه ادب و اخلاق را رعایت کرد و با سلامت و اخلاص صحبت کرد و مسائل اساسی را گفت و تخریب نکرد بلکه مشکلات را مطرح و راه‌حل‌ها را عنوان کرد. در مورد آلودگی محیط زیست ۹ مورد را در سه دقیقه عنوان کرد وقتی این مسائل را می‌دانند می‌توانند وظیفه ای را برای سعادتمندی ملت و کشور انجام دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز