خبرگزاری کار ایران

ادعای ابوالغیط:

ایران بیشترین بهره را از وضعیت جاری منطقه می‌برد

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۷۲۸

دبیرکل اتحادیه عرب طی سخنانی در افتتاحیه کنفرانس رسانه‌های عرب در دبی مدعی ایران بیشترین منفعت را از وضعیت موجود در منطقه می‌برد.

به گزارش ایلنا به نقل از الموطن، «احمد ابوالغیط»،‌ دبیرکل اتحادیه عرب در افتتاحیه کنفرانس «رسانه‌های عربی» که در امارات متحده عربی برگزار شد، اعلام کرد بیشترین بهره از وضعیت موجود در منطقه را ایران می‌برد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه جهان عرب در دشوارترین مرحله تاریخ خود قرار گرفته است، تصریح کرد این اتحادیه بازتاب اراده و واقعیت عربی است.

ابوالغیط ضمن اشاره به وجود بحران امنیتی در برخی از کشورهای عربی ادعا کرد ایران بیش‌ترین بهره را از وضعیت کنونی منطقه  می‌برد و برخی از ایرانیان می‌گویند که بگذار عرب‌ها یکدیگر را از بین ببرند.

وی در یک اظهارنظر عجیب اضافه کرد پیش‌تر رژیم‌صهیونیستی برای دستیابی به یک راه‌حل مناسب در قبال فلسطینیان با مشکلات عدیده‌ای مواجه بود که اکنون اگر من رئیس‌ حکومت رژیم‌صهیونیستی بودم، از این فرصت استفاده کرده و می‌گفتم :«بهترین موقعیت برای گرفتن زمین‌های فلسطینیان و باقی نگه داشتن آن است».

کنفرانس رسانه‌های عربی به مدت دو روز در شهر دبی و با حضور اصحاب رسانه کشورهای عربی و سران اتحادیه عرب و کشورهای خارجی برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز