خبرگزاری کار ایران

سفارت ایران در لندن اعلام کرد:

اختصاص ۱۱ شعبه اخذ رای برای ایرانیان مقیم انگلستان به منظور شرکت در انتخابات

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۹۳۰

۱۱ شعبه اخذ رای شامل پنج حوزه در شهر لندن و ۶ شعبه دیگر در شهرهای منچستر، بیرمنگام، نیوکاسل، گلاسکو، لیدز و کاردیف برای ایرانیان مقیم انگلستان به منظور شرکت در دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری اختصاص یافته است.

به گزارش ایلنا، براساس اعلام سفارت جمهوری اسلامی ایران در انگلستان ۱۱ شعبه اخذ رای شامل پنج حوزه در شهر لندن و شش شعبه دیگر در شهرهای منچستر، بیرمنگام، نیوکاسل، گلاسکو، لیدز و کاردیف برای ایرانیان مقیم انگلستان به منظور شرکت در دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری اختصاص یافته است. 

سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن در این زمینه اعلام کرد: هموطنان ایرانی می‌توانند با هدف مشارکت در تعیین سرنوشت کشور خود از طریق حضور در انتخابات ریاست جمهوری، روز جمعه مورخ ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ مطابق با ۱۹ ماه می ۲۰۱۷، همزمان با برگزاری انتخابات در سراسر کشور و همپای ملت بزرگ ایران در پای صندوق‌های رای حضور یافته و آراء خود را به صندوق بریزند.

در این اطلاعیه آمده است: شرکت کنندگان در انتخابات لازم است شناسنامه و کارت ملی خود را به همراه داشته باشند، هر چند بر اساس تبصره ماده ۱۹ قانون انتخابات، ایرانیان خارج از کشور در صورت همراه نداشتن شناسنامه و کارت ملی می‌توانند با ارائه گذرنامه معتبر ایرانی در انتخابات شرکت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز