خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام رییسی:

منزلت و کرامت فرهنگیان باید سخنرانی و بخشنامه ایجاد نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۹۸۴

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: با بخشنامه و سخنرانی و برگزاری روز و هفته معلم نمی‌شود منزلت و کرامت آنها را گرامی شمرد و برگزاری این مراسم‌ها کافی نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رییسی در بخش دوم مناظره در پاسخ به این پرسش که برای ارتقا فرهنگیان و معلمان و بهبود سطح معیشتی آنان چه برنامه‌ای دارید؟، گفت:  معلمان شغل ممتازی دارند چرا که آینده سازان را تربیت می کنند. حقیقتا باید جایگاه و منزلت این افراد در کشور محترم شمرده شود. البته با بخشنامه و سخنرانی و برگزاری روز و هفته معلم نمی‌شود منزلت و کرامت آنها را گرامی شمرد و برگزاری این مراسم‌ها کافی نیست.

او افزود: در مساله ارتقا علمی معلمان، باید زمینه فراهم شود تا معلمان بتوانند دانش افزایی کنند و به روز شوند. در شان معلم نیست که در مشاغل دیگر بخاطر رفع مشکل، کار کند. دولت باید مساله معلمان را مورد توجه قرار دهد و تا زمانی که یادم هست همیشه این قشر مشکل داشته‌اند و یک روزی باید این امر تمام شود. به نحوی که به معلمان به صورت واقعی توجه شود نه صرفا شعاری. واقعا باید به فرهنگیان در اقصی نقاط کشور توجه جدی شود. در دولت من مساله فرهنگیان در اولویت توجه است.

رییسی اضافه کرد: معلمان صاحب نظر هستند و باید در امور فرهنگی به آن ها نقش داده شود و به حساب آورده شوند. نمی‌شود که در مسائل مختلف، در برنامه‌های درسی و استاندارد سازی آموزش و عدالت آموزشی این ها را به حساب نیاورد. منزلت این قشر باید حفظ شود و نکته مهم به حساب آوردن معلمان است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز