خبرگزاری کار ایران

نقوی‌حسینی در گفت‌وگو با ایلنا:

کمیسیون امنیت حادثه میرجاوه و تحصن زائران پاکستانی در مرز تفتان را پیگیری می‌کند

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۴۱۳

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در تشریح نشست اخیر این کمیسیون، حضور اسکورت امنیتی در مرز تفتان برای تأمین امنیت زائران پاکستانی را از وظایف دولت این کشور دانست که اخیرا طی تغییر رویه‌ای حذف شده است.

سیدحسین نقوی حسینی در گفتوگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به برگزاری نشست صبح امروز هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، اعلام کرد: در این جلسه که در آن علاوه بر هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، روسای کارگروه‌ها و کمیته‌های این کمیسیون نیز حضور داشتند، ابتدا گزارش دو جلسه نشست ویژه اقتصاد مقاومتی و اشتغال و تولید به‌صورت مکتوب ارائه شد.

او با بیان این‌که محور اصلی این گزارش‌ها، امنیت اقتصادی، نقش دیپلماسی در تقویت اقتصاد مقاومتی، توسعه مناسبات اقتصادی با سایر کشورها و مبارزه با قاچاق کالا بود، یادآور شد: در ادامه جلسه بنابر این شد که در پی سفر کمیسیون به سیستان و بلوچستان و بازدید از مرزهای شرقی، جلسه ویژه‌ای با مسئولان امنیت مرزها و مرزبانی برگزار و گزارش کمیسیون در این خصوص، تهیه و مورد بررسی قرار گیرد و همچنین به حادثه تروریستی میرجاوه رسیدگی شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین موضوع تجمع زائران محترم پاکستانی در مرز تفتان که به علت عدم تامین امنیت لازم از سوی دولت پاکستان برای زائران صورت گرفت، پیگیری شد.

نقوی‌حسینی همچنین تصریح کرد: تغییر رویه اخیر و عدم‌حضور اسکورت امنیتی در مرز تفتان، جدیداً صورت گرفته و ضروری است که دولت پاکستان به وظیفه قانونی خود عمل کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز