خبرگزاری کار ایران

نقوی‌حسینی در گفت‌وگو با ایلنا:

اقدام دولت در اجرای سند ۲۰۳۰ جرم محسوب می‌شود / هماهنگی فراکسیون نمایندگان ولایی با برنامه انتخاباتی اصولگرایان

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۴۲۵

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: فراکسیون نمایندگان ولایی همچنان بر هماهنگی، وحدت و حرکت با برنامه اصولگرایان در انتخابات تاکید کرد.

سید حسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به برگزاری نشست صبح امروز فراکسیون نمایندگان ولایی اعلام کرد: در ابتدای این جلسه موضوع سند ۲۰۳۰ که متاسفانه با یک اقدام پنهان‌کارانه در آموزش و پرورش به اجرا گذاشته شده، مطرح شد.

نماینده اصولگرای مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توضیحاتی که رییس فراکسیون نمایندگان ولایی در این رابطه ارائه کرده، گفت: حاجی‌بابایی در این نشست توضیح داد که بنابر برنامه ششم توسعه، اجرای هر نوع سند و برنامه‌ای به غیر از سند تحول آموزش و پرورش ممنوع شده و دولت و وزارت آموزش و پرورش علی‌رغم ممنوعیت قانونی، اقدام به اجرای سند ۲۰۳۰ کرده است که این اقدام جرم محسوب می‌شود.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی ادامه داد: در این جلسه موضوعاتی درباره انتخابات، رقابت نامزدها، سفرهای استانی کاندیداها به استان‌ها و فعالیت‌های انتخاباتی ستادها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نقوی‌حسینی در پایان تصریح کرد: فراکسیون نمایندگان ولایی همچنان بر هماهنگی، وحدت و حرکت با برنامه اصولگرایان در انتخابات تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز