خبرگزاری کار ایران

دادستان کرمانشاه:

اجازه نمی‌دهیم افرادی با اقدامات غیرقانونی نظم و آرامش جامعه را بر هم بزنند

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۴۶۰

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت:در ایام انتخابات بارصد کامل فضای حقیقی و مجازی اجازه نخواهیم داد افرادی با انجام اقدامات غیرقانونی نظم و آرامش جامعه را بر هم بزنند.

به گزارش ایلنا، محمد حسین صادقی دادستان کرمانشاه با تاکید بر ضرورت حفظ نظم و آرامش در ایام تبلیغات انتخابات ازسوی نامزدهای انتخاباتی و هواداران آنها به پاره کردن بنرهای تبلیغی یکی از کاندیداها در بعضی مناطق کرمانشاه اشاره کرد و افزود: دیروز در یکی دو نقطه از شهر کرمانشاه بنرهای تبلیغاتی یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری توسط اشخاصی ناشناس پاره شده بود که دستور شناسایی و برخورد قانونی با آنان صادر و پرونده ای در این خصوص تشکیل شده است.

او تاکید کرد: هدف همه ما برگزاری انتخاباتی باشکوه و باحضور پرشور مردم است و در این راه البته با اقدام های خلاف قانون و خلاف نظم،آرامش و امنیت جامعه برخورد خواهیم کرد.

دادستان کرمانشاه در بخش دیگری از گفتگو با روابط عمومی دادستانی کل کشور با اشاره به وقوع چند فقره قتل در سطح استان کرمانشاه در روزهای اخیر و با تاکید بر اینکه"متاسفانه،به نظر می رسد که میانگین خشونت در سطح این استان بالاست" اظهارکرد:درصدد واکاوی این مسئله و ریشه یابی علل خشونت ها در سطح استان هستیم و امیدواریم پس از بررسی عمیق و علمی مسئله با اطلاع رسانی به مردم و افکار عمومی و افزایش سطح آگاهی های عمومی و ارایه نسخه پیشگیرانه،بتوانیم به کاهش و کنترل هرچه بیشتر خشونت دست یابیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز