خبرگزاری کار ایران

حسینی در تذکر شفاهی:

مجلس با وعده افزایش یارانه نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری مخالف است

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۶۴۴

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با اشاره شعارها و وعده‌های برخی کاندیداهای اصولگرای مجلس درمورد افزایش یارانه‌ گفت: بنابر گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس به ازای توزیع هر ۵۰ هزار تومان یارانه نقدی، شاهد کاهش قدرت خرید و افزایش ۶.۴ درصدی تورم در سال نخست خواهیم بود که مجلس نیز با آن مخالف است .

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، فاطمه حسینی در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با تبریک نیمه شعبان و تسلیت حادثه دردناک معدن گلستان، اعلام کرد: متاسفانه در آستانه انتخابات یکی از نامزدها برخلاف اصل دوم قانون اساسی با درصدبندی جامعه و ایجاد تفرقه و قطب‌بندی جامعه به مخالفت با کرامت و ارزش بالای انسانی برخاسته است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باتوجه به مغایرت سخنان این افراد با فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص عدم قطب‌بندی جامعه و حضور حداکثری در پای صندوق رأی، از هیات مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری خواستارم با این عمل غیرقانونی کاندیدای متخلف برخورد شود تا شاهد حضور آحاد ملت در انتخابات، موجب تحکیم پایه‌های نظام و افزایش قدرت بین‌المللی باشیم.

عضو فراکسیون امید مجلس دهم همچنین با اشاره به وعده افزایش یارانه ازسوی برخی از کاندیداهای اصولگرای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: بنابر گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس به ازای توزیع هر ۵۰ هزار تومان یارانه نقدی، شاهد کاهش قدرت خرید و افزایش ۶.۴ درصدی تورم در سال نخست خواهیم بود که مجلس نیز با آن مخالف است .

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابر این لازم است که نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری از دادن این وعده‌های نامناسب پرهیز کنند.

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی همچنین به موضوع ممنوع‌الخروج شدن زهرا نعمتی پرچم دار پارالمپیک توسط همسرش گفت: با توجه به اینکه ایشان نماینده ایران در عرصه رقابت‌های بین‌المللی است، از مسئولان مربوطه درخواست رسیدگی عاجلانه دارم.

حسینی در پایان استدلال کرد که ممانعت از حضور این بانوی ورزشکار در رقابت‌های بین‌المللی موجب هدررفت بیت‌المال و هزینه‌هایی است که دولت صرف کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز