خبرگزاری کار ایران

ابتکار در گفت‌وگو با ایلنا:

مردم این پیغام را خواهند رساند که اگر هاشمی نیست راه و هدفش همچنان زنده است

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۸۹۲

معاون رییس جمهور با اشاره به اینکه این اولین انتخابات است که آیت الله هاشمی حضور ندارد گفت: آیت الله هاشمی اعتماد به نفسی را در مردم بوجود آوردند که همچنان باقی است و مردم انشالله در ۲۹ اردیبهشت یک جوری این پیغام را می‌رسانند که اگر هاشمی نیست راه و هدف او زنده است.

معصومه ابتکار در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در مورد انتخابات ۲۹ اردیبهشت گفت: با توجه به حضور مردم در عرصه پیش‌بینی می‌شود انتخابات با آرامش پیش برود و مردم حضور پر‌شور پای صندوق‌های رای داشته باشند.

معاون رییس جمهور خاطر نشان کرد: در تبلیغات ریاست جمهوری اولا باید اخلاق را رعایت کنیم مبانی اخلاقی مهم‌تر از همه چیز است. ارزش ندارد برای رسیدن به قدرت از فریب و دروغ استفاده کنند.

او گفت: قطعا مسیر اصلاحات و سید محمد خاتمی با این افراد یکی نیست و استفاده از عکس رییس دولت اصلاحات در تبلیغات بعضی نامزد‌های جناح مقابل درست نیست.

ابتکار گفت: خاتمی  اعلام کرده است که از روحانی حمایت می‌کند.

رییس سازمان محیط زیست با اشاره به اینکه این اولین انتخابات است که آیت الله هاشمی حضور ندارد,  تاکید کرد: جای ایشان خالی است اما پیام ایشان و حسی که به مردم داده بودند موجود است.

او گفت: آیت الله هاشمی اعتماد به نفسی را در مردم بوجود آوردند که همچنان باقی است و مردم انشالله در ۲۹ اردیبهشت یک جوری این پیغام را می‌رسانند که اگر هاشمی نیست راه و هدف او زنده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز