خبرگزاری کار ایران

امیری در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

جزییات جلسه امروز فراکسیون‌های حامی دولت با رییس‌جمهور

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۹۷۲

معاون پارلمانی رییس‌جمهور تاکید کرد: فراکسیون‌های حامی دولت علاقه‌مند بودند که رییس‌جمهور توضیحاتی را در‌باره شرایط عمومی کشور، وضعیت اقتصادی و سیاسی وضعیت بین الملل و تاثیرات برجام به اطلاع نمایندگان حامی دولت برساند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حسینعلی امیری در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در تشریح جلسه امروز صبح  نمایندگان با رییس جمهور گفت: نمایندگان حامی دولت در مجلس دهم از فراکسیون‌های مختلف امروز صبح در مجلس نشست صمیمی با رییس جمهور در ساختمان مشروطه داشتند.

او افزود: فراکسیون‌های حامی دولت علاقه‌مند بودند که رییس‌جمهور توضیحاتی را در‌باره  شرایط عمومی کشور، وضعیت اقتصادی و سیاسی وضعیت بین الملل و تاثیرات برجام به اطلاع  نمایندگان حامی دولت برساند.

معاون پارلمانی رییس‌جمهور تصریح کرد: در این نشست صمیمی آقای عارف مطالبی را از قول نمایندگان مطرح کردند و آقای رییس جمهور هم به مسائل انجام شده و گشایش‌های بعد از برجام اقدامات انجام شده شرایط اقتصادی  و عملکرد دولت پرداختند به اضافه اینکه در بخش‌هایی هم  رویکردهایی در آینده به عنوان نامزد  ریاست جمهوری مطرح کردند و بعد از جلسه هم برخی  نمایندگان مسائل منطقه‌ای داشتند که از رییس‌جمهور پرسیدند  و ایشان هم پاسخ داد .

امیری یادآور شد: خوشبختانه  جلسه امروز در فضای بسیار خوب و صمیمی برگزار شد که از برگزارکنندگان این جلسه  فراکسیون مستقلان ولایی،  فراکسیون امید و کلیه  نمایندگانی که بانی جلسه بودن شرکت کردند و در جهت ارتقاء مجلس گام مهمی بود ، تشکر می کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز