خبرگزاری کار ایران

حق‌شناس:

مهندسی تخریب‌ها از روزی که روحانی روی کار آمد، آغاز شد/امیدواریم رکورد انتخابات گذشته را بزنیم

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۴۷۳

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: در فضای مجازی می‌بینیم که مردم می ‌گویند نمی‌خواهیم به گذشته بازگردیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمدجواد حق‌شناس در گردهمایی اصلاح‌طلبان عنوان کرد: مهمترین نیاز امروز این است که به آینده سرزمین و فرزندان بیاندیشیم. تاکنون بیش از ۱۱ انتخابات داشتیم اما فقط یک انتخابات به صورت خاطره‌ساز بر ذهن ما نشسته است و آن دوم خرداد سال ۷۶ است.

او افزود: قله‌های تاریخ است که تاریخ را فتح می‌کند در ۲۹ اردیبهشت این امکان را داریم که قله دیگر تاریخ را فتح کنیم. این انتخابات چهار ساله نیست شاید انتخاب ۴ دهه باشد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب عنوان کرد: در فضای مجازی می‌بینیم که مردم می ‌گویند نمی‌خواهیم به گذشته بازگردیم. نمی‌خواهیم دور ه ۸ ساله‌ای که به مثابه ۸ سال جنگ بود و عزتی هم برای ما نداشت، بازگردد. همه ما نقدهایی را داریم اما این گلایه‌ها وقتش امروز نیست. امروز مهترین پویشی که باید دنبال کنیم شعار روحانی مرحله اول است.

او خاطرنشان کرد: از روزی که روحانی بر سرکار آمد، مهندسی تخریب‌ها با برنامه‌ها و همایش‌ها کلید خورد که دولت روحانی دولت ۴ ساله است و تمام صحنه را برای ناامید کردن مردم آماده کردند در حالیکه ما امیدواریم بتوانیم رکورد انتخابات گذشته را بزنیم.

حق‌شناس یادآور شد: در مورد فهرست شوراها امیدوارم مسئولان بتوانند ابهامات را برطرف کنند. اما به اعتماد خاتمی اعتماد کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز