خبرگزاری کار ایران

سلحشوری در گفت‌وگو با ایلنا:

کسانی که ادعای کرامت دارند چگونه حرمت زن را زیر سوال می‌برند/ عملکرد مولاوردی نتیجه‌ای جز بهبود وضع زنان نداشته است

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۸۸۱

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کراد: این حرف‌ها در شأن نظام اسلامی ما نیست بعضی‌ها فکر می‌کنند برای رأی آوردن کل نظام را باید زیر سوال ببرند.

پروانه سلحشوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد اظهارات فاطمه آلیا مبنی بر اینکه معاونت امور زنان ریاست جمهوری، اسامی زنان کمتر از بیست و پنج سال مطلقه را به سازمان ملل برای کار در آنتالیای ترکیه ارائه کرده است، گفت: متاسفانه شاهد اظهارات غیر‌مستند و متاسفانه غیراخلاقی هستیم که در ایام انتخابات از جانب دوستانی که ادعای‌اصولگرایی دارند برای جمع کردن رای مطرح می‌شود. اینکه یک فعال سیاسی و فعال در حوزه زن که در عرصه سیاست ایران حضور دارد، به خود اجازه می‌دهد که به معاون رییس‌جمهور که زن زحمت‌کش، معتقد و دین‌داری است، چنین حرف‌هایی را بزند جای تامل دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این حرف‌ها در شأن نظام اسلامی ما نیست. برخی فکر می‌کنند برای رأی آوردن کل نظام را باید زیر سوال ببرند. اینکه می‌گویند هدف وسیله را توجیه می‌کند مسلمانان با آن مخالف هستند. کسانی که ادعای کرامت دارند چگونه با این حرف‌ها کرامت زن را زیر سوال می‌برند؟

رییس فراکسیون زنان مجلس دهم افزود: شما که هیچ مسندی ندارید الان به این گونه برخورد می‌کنید در آینده چگونه می‌خواهید کرامت زن را حفظ کنید؟ اگر این ادعای شما درست است چرا تاکنون قوه‌قضاییه وارد نشده است؟ با این ادعاها نه تنها ضربه به حوزه زنان وارد می‌کنید بلکه به حوزه دین و سیاست نیز ضربه می‌زنید.

او بیان داشت: بعضی‌ها احساس می‌کنند که از یک مصونیتی برخوردار هستند. اگر کسی بداند که به خاطر حرف‌هایی که می‌زند ممکن است پیگرد قضایی شود چنین حرف‌هایی را به زبان نمی‌آورد. رسانه‌ها و کانال‌های تلگرامی زیادی در دست این افراد است و ادعاهای خود را سریع در جامعه پخش می‌کنند. تخریب و شایعه‌پراکنی کار سختی نیست. کار سخت آن است که بخواهید با منطق و مستند شخصی را نقد بکنید که اینها برای اینکه دستشان خالی است دست به تخریب می‌زنند.

نماینده مجلس افزود: دلیل اینکه ملاوردی را هدف هجمه‌های خود قرار دادن این است که ایشان بیش از هر زن دیگری در حوزه زنان تلاش کرد و عملکرد بسیار خوب و شفافی داشته است و هدفی جز بهبود وضع زنان نداشته است. او زن دیندار و معتقدی است که در راستای اصول دینی دست به فعالیت می‌زند و اینها تحمل ندارند که چنین شخصی بتواند به خوبی امور را تحت کنترل خود داشته باشد و کارها را به پیش ببرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز