خبرگزاری کار ایران

فرجی‌دانا:

کابوس سال‌های نه چندان دور انتظار بازگشت دارد/ ۲۹ اردیبهشت نماد جاودانه غلبه عقل گرایی بر بی‌خردی است

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۶۰۵

رییس ستاد دانشگاهیان حسن روحانی گفت: عوام گرایی با تمام توان به میدان آمده و حد و مرزی برای چنگ انداختن و عواطف توده‌ها نمی‌شناسند. رمز گشایی از این جریان به عهده دانشگاهیان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالرضا فرجی‌دانا در همایش دانشگاهیان حامی روحانی که در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار شدگفت: ستاد دانشگاهیان حامی حجت‌الاسلام روحانی در این دوره رویکرد خود را بر این اساس قرار داده که هر دانشگاه یک ستاد باشد .

رییس ستاد دانشگاهیان حامی روحانی  اظهار کرد: وظیفه ملی و دینی ما اقتضا می کند که هر کدام  از ما نکته روشنی برای محیط پیرامون خود باشیم. برای جامعه دانشگاهی مسلم است دولتی که عقلانیت را در پیش گرفته نیاز به حمایت ندارد اما وظیفه ما این است که پیام عقلانیت صلح و آشتی را به دورترین نقاط کشور ببریم تا برای بار دوم شاهد پیروزی عقلانیت باشیم.

او ادامه داد: دانشگاهیان بیشتر از اقشار دیگر امروز احساس خطر می‌کنند. انتخاب بین خوب یا خوب تر یا بد در مقابل بدتر نیست. سخن از دو نگاه مختلف است؛ سخن از تدبیر و ماجراجویی است. این موقعیت اضطراری را بیش از همه دانشگاهیان درک می کنند. امروز کابوس سال‌های نه چندان دور انتظار بازگشت دارد. مداحان ماجراجوی گذشته دوباره به دنبال قدرت نمایی هستند و بیش از همه بنیان کاشانه علم را هدف قرار داده اند.

فرجی دانا تصریح کرد: آنچه که در ۴ سال گذشته در مورد دانشگاه‌ها صورت گرفت تا مرز مطلوب فاصله دارد. اما بهبود را احساس می کنیم و برای همین این مسیر باید ادامه پیدا کند.

رییس ستاد دانشگاهیان حامی روحانی تاکید کرد: عوام گرایی با تمام توان به میدان آمده و حد و مرزی برای چنگ انداختن و عواطف توده‌ها نمی‌شناسند. رمز گشایی از این جریان به عهده دانشگاهیان است. ساخت ایرانی آباد و شکوفا جزء با آمدن دانشگاهیان در میدان میسر نیست.

وزیر سابق علوم گفت: ۲۹ اردیبهشت نماد جاودانه غلبه عقل گرایی بر بی خردی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز