خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران:‌

تاکنون مشکل امنیتی در روند انتخابات نداشته‌ایم/ اجازه بداخلاقی در شعب اخذ رای را نداریم

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۷۵۹

استاندار تهران گفت: وقتی یک هدف مبنی بر حضور حداکثری و صیانت از آرا باشد اجازه برخود جز از مسیر قانونی را نمی‌هیم و حق بداخلاقی در شعب اخذ رای نداریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدحسین هاشمی در گردهمایی مشترک بازرسان و فرمانداران انتخابات استان تهران، گفت: اجازه ندهید در داخل شعب اخذ رأی بحث پیش آید و تلاش کنید با آرامش کامل  و سعه صدر با مردم  برخورد شود. نباید پرخاشگری صورت گیرد. آنها مهمان شما هستند و باید احترام کامل به آنها گذاشته شود.

استاندار تهران خطاب به بازرسان و فرمانداران استان تهران گفت:‌ وظیفه شما اجرای قانون و صیانت از آرای مردم که حق الناس هست، است. همه باید تلاش کنیم مردم به پای صندوق رای بیابند چرا که امنیت ما و آینده فرزندان را در پی دارد. آنچه که نظام را تا امروز توانسته در قبال کشورهایی استکباری موفق کند، حضور مردم در پای صندوق رای است.

او تاکید کرد: آنچه ما را در دنیا عزتمند کرده و قدرت داده، حضور مردم در پای صندوق رای است.

استاندار تهران با بیان اینکه تعامل، همکاری و اعتماد شعار من از روز اول در مسیر کاری بوده است، اظهار کرد: وقتی یک هدف مبنی بر حضور حداکثری و صیانت از آرا باشد اجازه برخود جز از مسیر قانونی را نمی‌هیم و حق بداخلاقی در شعب اخذ رای نداریم.

هاشمی گفت: تاکنون مشکل امنیتی و گزارش نشده اگر هم موردی بوده به مسائل حاشیه‌ای مربوط می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز