خبرگزاری کار ایران

بیژن زنگنه:

با حضور در انتخابات خراسان را به آغوش ایران بازگردانید

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۰۱۵

وزیر نفت گفت:‌ مردم در انتخابات شرکت کنید و سرنوشت را تعیین کنید. نگذارید کل ایران مشهد شود بلکه با حضور خود کاری کنید که مشهد و یا خراسان به آغوش ایران باز گردد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بیژن زنگنه در همایش اصولگرایان معتدل حامی روحانی در انتخابات ریاست جمهوری گفت:  در سپهر سیاسی ایران اتفاقی افتاده که اعتدال و میانه‌روی را سر لوحه کار خودش قرار داده و دولتی با چهره‌های معتدل اصولگرا و اصلاح‌طلب تشکیل شده  است. در این دولت توجه به اعتدال، عقلانیت و توجه به منافع ملی شده و در سیاست خارجی به فکر عزت ملت ایران است.

وزیر نفت گفت: این که امروز کاندیدایی که عمر سیاسی‌اش به یک و نیم ماه نمی‌رسد از دولت روحانی انتقاد می‌کند و می‌گوید دولت روحانی نمی‌تواند، باید بداند من سال در دولت‌های مختلف وزیر بودم و می‌دانم روحانی چه کرده است. در دوران اصلاحات وزیر بودم. آن زمان مانند دولت احمدی نژاد ۵ فاز داشتیم. دولت یازدهم در طول این سه سال و نیم اقدامات بسیاری انجام داد و تولید غرب کشور از روزانه از  ۷۰ هزار به ۲۸۰ بشکه رسیده است. ۹ میلیون تن ظرفیت پتروشیمی افزایش یافته است. روحانی کارستانی انجام داده است،  دولت روحانی حق است اگر نمی‌دانید کار چیست صحبت نکنید.

او ادامه داد: از قدیم گفتن آدم را باید از دوستانش شناخت، امروز این آدمها از نام بردن هزاره سوم پرهیز می‌کنند اما در ستادهای این افراد حضور دارند.

زنگنه تاکید کرد: در انتخابات شرکت کنید و سرنوشت را تعیین کنید. نگذارید کل ایران مشهد شود بلکه با حضور در انتخابات کاری کنید که مشهد و یا خراسان به آغوش ایران باز گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز