خبرگزاری کار ایران

محسن هاشمی:

باید تهران را به شهر فراملی و بین‌المللی تبدیل کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۰۲۵

نامزد انتخابات شورای شهر تهران گفت:‌شعار ما در شهر تهران در حوزه گردشگری این است که باید تهران را به یک شهر فراملی و بین‌المللی تبدیل کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی در گردهمایی فعالان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و سازمان‌های مردم نهاد حامی روحانی که عصر امروز در سالن والیبال مجموعه ورزشی حجاب برگزار شد با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم گفت: در این ماه دو مسولیت سنگین را برعهده داریم و باید در دو انتخابات مهم شرکت کنیم. ما با جدیت در انتخابات شرکت کرده و از این شانس که جمهوری اسلامی در اختیار مان قرارداده به خوبی استفاده کنیم.

این نامزد انتخابات شورای شهر تهران ادامه داد: ما می‌خواهیم به سمت عقلانیت پیش برویم و همانطور که آقای خاتمی در بیانیه‌ای دیروز اعلام کردند؛ با تکرار رای، کاری کنیم تا دولت روحانی مجدد انتخاب شود.

مدیرعامل اسبق شرکت متروی تهران خاطر نشان کرد:  شهرداری تهران نسبت به اجرای قوانین بهزیستی کوتاهی کرده و همه مکانهای دولتی، معابر عمومی و ... باید تمام آیین نامه‌های مربوط به معلولین را اجرا کنند.

هاشمی گفت: متاسفاته تهران در این سالها به عنوان یک شهر فرا ملی تعیین نشده و باید آن را با 12 شاخص به این جایگاه رساند. متاسفانه توریست‌های خارجی نمی‌توانند به راحتی از همه امکانات استفاده کنند یعنی هیچ توریست خارجی نمی‌تواند با کارت اعتباری‌اش در ایران از خدمات حمل و نقل و رزور هتل و ... استفاده کند.

رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران با اشاره به وضعیت فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: وضعیت ترانزیت شهر تهران در مقابل دبی و استانبول وضعیت مناسبی ندارد و فرا ملی بودن شهر تهران را زیر سوال برده است.  ما می‌توانیم با استفاده از سرمایه‌گذاری خارجی ایجاد شغل کرده و رفاه عمومی را افزایش دهیم. باید هتل‌های بین‌المللی در تهران شکل بگیرد و سرمایه‌های سرمایه‌گذاران خارجی به تهران بیایند تا هم اشتغال صورت بگیرد و هم زیر ساخت‌ها تقویت شود.

نامزد پنجمین انتخابات شورای شهر تهران گفت: شعار ما در شهر تهران در حوزه گردشگری این است که باید تهران را به یک شهر فراملی و بین‌المللی تبدیل کنیم. ما باید در تهران میزبان مراسم‌های مختلف فرهنگی سیاسی و اجتماعی باشیم و از درآمد زیادی که از این راه نصیب تهران شود برای سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌ها استفاده کنیم از همین رو معتقدم  گردشگری باید در شورای شهر تهران جدی گرفته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز