خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم سبزوار در گفت‌وگو با ایلنا

مجریان برگزاری انتخابات از دخالت نهادها در روز جمعه ممانعت کنند

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۲۷۵

نماینده مردم سبزوار گفت:‌ همه مجریان و ناظرین انتخابات تمام دقت و تلاش خود را در صیانت از آرای مردم انجام می‌دهند و انتظار می‌رود از دخالت گروه ها، افراد و نهادهایی که بخواهند در این زمینه حرکت‌های غیراخلاقی و غیرانتخاباتی انجام دهند جلوگیری کنند.

رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا در خصوص لزوم شرکت مردم در انتخابات گفت: امیدواریم در روز جمعه همه مردم به ندای رهبر لبیک بگویند و شاهد حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای باشیم و دشمنان این مرزوبوم را مایوس کنیم.

نماینده مردم سبزوار ادامه داد: توصیه ما به هواداران تمام کاندیداها این است که اخلاق را رعایت کنند و از تجمع‌های غیرقانونی و ایجاد مزاحمت برای مردم و ستادهای رقیب خودداری کنند. مهمترین امر در برگزار انتخابات نظم و آرامش است.

سخنگوی ستاد انتخابات حزب اعتدال و توسعه تصریح کرد: همه مجریان و ناظرین انتخابات تمام دقت و تلاش خود را در صیانت از آرای مردم انجام می‌دهند و انتظار می‌رود از دخالت گروه ها، افراد و نهادهایی که بخواهند در این زمینه حرکت‌های غیراخلاقی و غیرانتخاباتی انجام دهند جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب بارها در سخنان خودشان از حق الناس بودن رای مردم گفتند این بدان معنا است که هر گونه قصور و جابجایی در آرا قابل گذشت نیست و این امر وظیفه مجریان انتخابات را سخت‌تر می‌کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز