خبرگزاری کار ایران

جهانگیری:

روحانی قوی‌ترین مرد دیپلماسی ایران است/ پرداخت مستمری به خانواده نیازمندان از دویست تا هفتصد هزار تومان

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۳۹۸

نامزد دوازدهمین دوره ی انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ما در دولت دوازدهم پرداخت یارانه نقدی به نیازمندان را استمرار خواهیم داد، گفت: در دولت آینده به هر خانواده نیازمند دویست تا هفتصد هزار تومان ماهانه پرداخت خواهد شد و این برنامه‌ای است که در ابتدا برای خانواده های تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته ی امداد و سپس برای سایر خانواده های نیازمند اجرایی خواهد شد.

به گزارش ایلنا،اسحاق جهانگیری پیش از ظهر امروز (سه شنبه) در جریان سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد، پس از حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، در مصلای یاسوج حضور یافت و در جمع مردم اظهار داشت: درود بر شما شیرزنان و دلیر مردان که مایه ی افتخار ایران هستید.  

او افزود: رشادت و از خودگذشتگی شما در تاریخ ایران به ثبت رسیده است و از آریوبرزن تا شهدای دفاع مقدس شما مردم عزیز لر در تاریخ ایران می درخشید و هر زمان که ایران پیشرفت و موفقیتی داشته است عشایر و مردم عزیز لر نقش اصلی ایفا کرده اند.

جهانگیری با اشاره به اجتماع پرشور مردم در مصلای یاسوج و خیابان های اطراف خاطر نشان کرد: این اجتماع یک پیام دارد و آن این است که شما به دنبال عزت ایران و یک ایران پیشرفته و توسعه یافته هستید.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: ما به دنبال زندگی با عزت و شرافتمندانه برای همه ی مردم ایران هستیم و می خواهیم در این کشور هیچ کس سر گرسنه بر بالین نگذارد و ما به دنبال آرمان های بزرگ نظام جمهوری اسلامی ایران، امام راحل، رهبر انقلاب و آزادی و استقلال هستیم که تبلور این اتفاقات در انتخابات خواهد بود و امروز دنیا به انتخابات ایران چشم دوخته است.

جهانگیری گفت: ما در منطقه ای هستیم که گروه های تروریستی هر روز جنگ و کشتار به پا می کنند و شرایط بین المللی به گونه ای است که جنگ طلبان آمریکا فریاد جنگ سر می دهند اما ما پای انقلاب و ایران ایستاده ایم و در برابر بی تدبیری های دنیا از عقل و تدبیر سخن می گوییم.

او با بیان اینکه ایران امروز در مسیر توسعه قرار گرفته است، گفت: از یاد نبرده ایم که سال های گذشته قیمت ها به صورت لحظه ای تغییر می کرد و منابع کشور به یغما رفت.

جهانگیری ادامه داد: من رنج و غم خانواده هایی که مشکل معیشتی و مسئله ی بیکاری دارند را درک می کنم و ملت شریف ایران در این مقطع باید فکر کنند که کشور در این شرایط به چه دولت و رییس جمهوری نیاز دارد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: روحانی در عمل نشان داد که می تواند همه جریانات سیاسی، علما، دانشگاهیان و نخبگان کشور را به صحنه بیاورد و از همه توان و ظرفیت کشور برای پیشرفت استفاده کند.

او گفت: ما به رییس جمهوری نیاز داریم که بتواند با دیپلماسی قوی سایه جنگ را از منطقه دور کند و این ویژگی روحانی است.

جهانگیری با بیان اینکه مردم در انتخابات می خواهند بالاترین مقام اجرایی کشور را انتخاب کنند، گفت: کسی که در تمام دوران مسئولیت خود یک روز کار اجرایی نکرده است و هیچ سابقه دیپلماسی و اقتصادی ندارد نمی تواند بالاترین مقام اجرایی کشور شود. دکتر روحانی قوی ترین مرد دیپلماسی ایران است.

او اضافه کرد: ما برای دولت آینده برنامه جامعی برای محرومیت زدایی تدوین کرده ایم و طرفدار آن نیستیم که پول محدودی را در جیب مردم بگذاریم و در مقابل پول بیشتری از جیبشان برداریم.

جهانگیری همچنین با اشاره به برنامه ی سهام عدالت و تصمیمات دولت یازدهم در این زمینه اظهار داشت: هر ایرانی از ابتدای سال به میزان ۲ میلیون تومان سهام دار است و در کارخانه های بزرگ و خوب کشور سهام خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز