خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام نوری در ورزشگاه حیدرنیا:

بعضی آقایان با ترامپ مسابقه گذاشته‌اند

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۴۱۵

نوری گفت: شما به این انتخابات نگاه کنید. آدم گاهی فکر می‌کند بعضی آقایان با ترامپ مسابقه گذاشته‌اند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، عبدالله نوری ورزشگاه شهید حیدرنیا عنوان کرد: قریب هجده سال توفیق سخن گفتن با جمعیت را نداشتم امروز بنا به درخواست عزیزان ایثارگر نتوانستم جواب منفی بدهم به دلیل عشقی که از دوران انقلاب به این عزیزان داشتم.

او افزود: در سال ۵۷ انقلاب اسلامی پیروز شد و همه کسانی که در مسیر انقلاب گام برداشتند به تبعیت از امام اسلام و قرآن، اخلاق و معنویت را هدف خود می‌دانستند در آن زمان نظامی وجود داشت و در هر نظامی هم ظرف چهل سال کارهایی می‌شود. ما یک ادعای دیگر داشتیم و می‌گفتیم در راستای اهداف پیامبران می‌خواهیم در کشور جلوی مفاسد را بگیریم و مکارم اخلاق را پیاده کنیم و احکام اسلام و قرآن را جاری کنیم و بر سر این راه در دوران انقلاب زجر و شکنجه و زندان را عزیزان ما تحمل کردند و شهدایی تقدیم انقلاب شد و برای این هدف در دوران پس از انقلاب در دفاع مقدس عزیزان ما به شهادت رسیدند و جانباز شدند.

نوری خاطرنشان کرد: در طول سی و هشت سال گذشته چه بسیارند کسانی که هنوز مشکلات دفاع مقدس را تحمل می‌کنند. خانواده ایثارگران و جانبازان ما. حالا بعد از این مدت ما به کجا رسیدیم. ما برای خانواده شهدا چه جوابی داریم برای ایثارگران چه جوابی داریم برای این عزیزان که سی و چند سال است قطع نخاع شده‌اند  و مشکلات عدیده‌ای در زندگی داشته و دارند آیا می‌توانیم بگوییم به اهداف خود رسیدیم آیا می‌توانیم بگوییم در جهت مکارم اخلاق پیش رفتیم. شما به این انتخابات نگاه کنید. آدم گاهی فکر می‌کند بعضی آقایان با ترامپ مسابقه گذاشته‌اند.

ادامه دارد...

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز