خبرگزاری کار ایران

داود محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا:

نگاه رییسی به برخی مسائل از احمدی‌نژاد هم افراطی‌تر است

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۸۰۹

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی: در زمینه‌هایی که احتیاج به مشارکت مردم، رای مردم و مشاوره با مردم است و همچنین در نگاه به احزاب و گروه‌های سیاسی رئیسی مانند احمدی‌نژاد است.

داود محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد اینکه بخشی از بدنه اصولگرایان سعی دارد به گونه‌ای القا کند که احمدی‌نژاد از رئیسی حمایت کرده است، گفت: طبیعی است که احمدی‌نژاد به رغم نابسامانی‌هایی که به وجود آورد و عدم تبعیت از رهبری و عدم رعایت مصالح ملی عده‌ای هوادار داشته باشد و این طیف از اصولگرایان قصد دارند که آرای او را به سمت رئیسی جذب کنند و گمان می‌کنند که اگر احمدی‌نژاد از رئیسی حمایت کند آرای او افزایش پیدا می‌کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: این حرکت را باید از ابعاد مختلف بررسی کرد با تحلیلی می‌توان گفت ممکن است آرای رئیسی به دلیل حمایت احمدی‌نژاد از او کاهش نیز پیدا می‌کند. باید اهداف سیاسی این حرکت مشخص شود تا بر اساس آن تحلیل ارائه شود.

او خاطرنشان کرد: اینکه گفته می‌شود بخشی از حامیان رئیسی وزرا و اطرافیان احمدی نژاد هستند حرف درستی است و در این رابطه مساله‌ای وجود دارد و آن این است که رئیسی راجع به هشت ساله دولت احمدی‌نژاد نه نقد کرده است و نه آن را رد کرده و گاها آن را تایید هم کرده است اما سعی داشته است که خود را از جریان احمدی‌نژاد جدا کند.

محمدی افزود: احمدی‌نژاد با حرکت‌هایی که کرده سعی داشته است لطمه‌ای به شخصیت نظام وارد کند که موفق هم نبود و به همین دلیل رئیسی قصد دارد از این شخص دوری کند اما در واقع او پیرو همان تفکر است و عملا همان نگاه احمدی‌نژاد را به مسائل دارد و حتی گاها افراطی‌تر هم هست.

او بیان داشت: در زمینه‌هایی که احتیاج به مشارکت مردم، رای مردم و مشاوره با مردم است و همچنین در نگاه به احزاب و گروه‌های سیاسی رئیسی مانند احمدی‌نژاد است و فقط به نظرات و حرف‌های خود توجه می‌کند. شاید در ظاهر سعی در نقض این حرف داشته باشد اما گذشته آقای رئیسی چیزی جز این را نشان نمی‌دهد.

محمدی افزود: اینکه رئیسی از اطرافیان احمدی‌نژاد در ستادهای خود استفاده می‌کند موید این امر است که او پیرو گفتمان احمدی‌نژاد است احمدی‌نژاد در حوزه اقتصاد به حرف هیچ کس از جمله اقتصاددانان گوش نمی‌داد و قطعا رئیسی نیز همین است. در مناظرات شاهد بودیم که رییسی گاها آن دوران را تایید هم کرده مانند سیاست یارانه‌ها.

این نماینده مجلس تاکید داشت: خیلی از مشکلات الان ما مربوط به دوران هشت ساله ریاست جمهوری احمدی‌نژاد است ما نمی‌توانیم صرفا بگوییم تولید اشتغال و برنامه‌ای ارائه ندهیم وقتی می‌گوییم می‌خواهیم اشتغال ایجاد کنیم باید راه حل خود را اعلام کنیم.

محمدی راجع به انصراف اسحاق جهانگیری گفت: مشخص بود که آقای جهانگیری چنین کاری می‌کند در مناظرات ایشان هم حمایت از آقای روحانی کاملا مشخص بود و از سیاست‌های اقتصادی دولت دفاع کردند. ایشان معاون اول آقای روحانی بودند و هستند و در واقع سیاست‌های ایشان را قبول دارند. البته در این مناظره‌ها آقای جهانگیری طیف هواداری برای خود به دست آورد که البته در این انتخابات این افراد به آقای روحانی رای می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز