خبرگزاری کار ایران

سید رضا اکرمی در گفت‌وگو با ایلنا:

وضع روحانی در شهرستان‌ها از دور قبل هم بهتر است/ نگاه تیره‌‌ای به آینده ایران در صورت رییس‌جمهور شدن رییسی دارم

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۸۴۲

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به حمایت شخصیت هایی نظیر سید محمد خاتمی و ناطق نوری و سید حسن خمینی و برخی اساتید حوزه از حجت‌الاسلام روحانی گفت: امیدواریم روز جمعه انتخابات با شکوهی برگزار شود و نتیجه آن هم روحانی خواهد بود.

حجت الاسلام سیدرضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز در ارزیابی خود از وضعیت انتخابات گفت: در رابطه با انتخابات سه نکته مهم وجود دارد؛ نکته اول اینکه این انتخابات جدیدی نیست. لااقل در ریاست جمهوری یازده بار برگزار شده است. هم تجربه داریم و هم آمادگی که پر شور و با شعور برگزار شود.

او افزود: نکته دوم اینکه رقابت جدی‌ای به جود آمده است. سخنرانی‌ها، مناظرات، مصاحبه‌ها و امثال اینها باعث شد برخی گفتنی‌ها و برخی ناگفته‌ها گفته شود. ما احساس می‌کنیم در جامعه شعوری برای انتخابات به وجود آمده است. گرچه برخی بداخلاقی‌ها رخ داد و تلخ بود ولی برنج را هم که می‌خواهند الک کنند گاهی دانه درشت‌ها هم در می‌روند. 

اکرمی با بیان اینکه نکته سومی هم در مورد انتخابات وجود دارد و آن در رابطه با روحانی است گفت: گزارش‌هایی که ما از شهرستان‌ها می‌گیریم نشان می‌دهد خدا را شکر از نظر استقبال خوب بوده و با سال ۹۲ قابل مقایسه نیست. گزارش‌ها تا به حال نشان دهنده بهترین وضع برای ایشان است.

نماینده سابق مجلس به حمایت شخصیت‌هایی نظیر سیدمحمد خاتمی و ناطق نوری و سیدحسن خمینی و برخی اساتید حوزه از روحانی اشاره کرد و گفت: امیدواریم روز جمعه انتخابات با شکوهی برگزار شود و نتیجه آن هم روحانی خواهد بود. 

اکرمی در مورد شائبه حمایت احمدی‌نژاد از رییسی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: دو مطلب را باید در باره رییسی بدانیم یک اینکه اطرافیان ایشان یا وزیر احمدی‌نژاد بودند یا مشاور یا اطراف او بودند. شما به آقایان حسینی و سردار قاسمی و میرکاظمی نگاه کنید. اینها دوروبری‌های احمدی نژاد هستند.

او افزود: ما وجاهتی برای احمدی‌نژاد به ویژه از دور دوم ایشان به بعد قائل نیستیم. به برخوردهایی که  او با خانم دستجردی و متکی کرد و با آقای صفار هرندی و اژه‌ای کرد نگاه کنید. یا به نامه‌ای که به رهبری نوشت و گفت که من نمی‌آیم ولی در نهایت در انتخابات ثبت نام کرد. این رفتار او تعادل ندارد. این گونه رفتار را خودش دارد. برخی افراد اطراف او هم دارند. او هم به دلیل بیکاری گرفتار این مسایل شده است. ولی کار برای ایشان درست نخواهد شد.

اکرمی در خصوص آینده ایران در صورت انتخاب رییسی نیز گفت: من در رابطه با آینده رییس جمهور شدن رییسی نگاه تیره‌ای دارم ولی‌نمی‌توانم به زبان بیاورم برای اینکه فکر می‌کنم این اتفاق نخواهد افتاد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز